-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny BMW-modell på vei
BMW har flere nyheter på trappene. Her er beviset.
Opprinelig ble vi fortalt at X6 skulle bli en konkurrent til Mercedes CLS, men etter hvert som vi har sett flere detaljer viser det seg at det blir den definitivt ikke. En ytterligere bekreftelse fikk vi gjennom konseptbilen med samme navn som debuterte i Frankfurt.
Det har også versert spekulasjoner om at en kommende V5, også benevnt som RFK, skulle bli en utfordrer til Mercedes R-Klasse. Men disse bildene viser at også dette er feil, her ser vi en ekte fastback med fire dører og brukbar takhøyde både foran og i baksetet.
Bilen har former mer som en personbil enn som en SUV, og den vil ganske sikkert by på kjøreopplevelser slik du forventer de skal være i en bil fra Bayern. Revolusjonerende kan den neppe kalles, selv om det meste her er skjult under testbilens kamuflasje.
I størrelse gir den inntrykk av å ligge mellom 5-serie og X5 og vi regner med at motorene blir de samme som i dag tilbys i 5-serien – kanskje med unntak av de minste.
De våkne spionfotografene hos Carparazzi vil sikkert komme med flere avsløringer i tiden fremover.