-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Møller Bil Fellesfunksjoner bruktbil, avd Oslo:
Innkjøper
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Møller Bil Skadesenter Jessheim:
Bilskadereparatør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Premierefest hos BMW
BMW Norge er i forkant av Genève. I går fikk vi overvære en førpremiere - i selveste Holmenkollen.
Dette er noe BMW kan. De inviterer et antall «riktige» mennesker til visning av et eller annet, og alle de «riktige» menneskene kommer – og vel så det.
Stappa fullt i et av hospitality-teltene som er rigget i anledning noe ski-skyting i Holmenkollen i går. Og denne gangen fikk de mange hundre gjestene en virkelig bred presentasjon av nyheter.
Forrige gang var det bare èn ny bil, spennende nok den – og da var det fremdeles et halvt år til den skulle presenteres på markedet, den nye 2-Serie Active Tourer.
Denne gangen kunne de premierevise en Active Tourer, med enda en seterad, så nå heter den Gran Tourer. De som var i Holmenkollen var med på en verdensdebut, for denne er ikke vist noen andre steder.
Så kom den nye 1-serien på besøk sammen med den nye 2-Serie Cabriolet. Og til sist den nye 6-Serie Gran Coupé og rosinen i pølsa for de som liker store, muskuløse biler - X6M.
Publikum var åpenbart både begeistret og imponert.
Det som imponerer meg mest er imidlertid hvordan BMW-importøren klarer å lage en – hva skal vi kalle det – familie-event ut av slike arrangementer.
Familie på den måten at omtrent hver eneste av de ansatte hos importøren pluss de som samarbeider på for eksempel PR og reklame, er med og jobber der på en eller annen måte.
Jeg vet ikke om noen andre av de såkalte premium-importørene som til de grader bretter opp ermene sammen. Kanskje også en av forklaringene på hvorfor BMW endte på fjerdeplass i fjor, med Audi og Mercedes på 8. og 9.?