-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
BMW M4 på veien
Vi møter den som konseptbil i Frankfurt neste uke, men ferske spionbilder avduker at produksjonsutgaven heller ikke er langt unna.
Nå som kamuflasjen er i ferd med å falle, ser man tydelig at dette er noe mer enn en ordinær 4-serie Coupé.
Bulen på panseret, de store luftinntakene, de ekstra brede skjermene og fete eksosrør er alle velkjente elementer for de rampete M-modellene fra Bayern.
Mens den utgående M3 Coupé har en V8 under panseret, er det seks sylindre som banker i etterfølgeren, M4 Coupé.
LES: Våre førsteinntrykk av BMW 435i Coupé
Rekkesekseren vil få to eller tre turboer – nok til generere rundt 450 hestekrefter. Samtidig vil vi se vesentlig lavere forbrukstall enn de 1,24 liter på mila forgjengeren drakk.