-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
BMW M4 på veien
Vi møter den som konseptbil i Frankfurt neste uke, men ferske spionbilder avduker at produksjonsutgaven heller ikke er langt unna.
Nå som kamuflasjen er i ferd med å falle, ser man tydelig at dette er noe mer enn en ordinær 4-serie Coupé.
Bulen på panseret, de store luftinntakene, de ekstra brede skjermene og fete eksosrør er alle velkjente elementer for de rampete M-modellene fra Bayern.
Mens den utgående M3 Coupé har en V8 under panseret, er det seks sylindre som banker i etterfølgeren, M4 Coupé.
LES: Våre førsteinntrykk av BMW 435i Coupé
Rekkesekseren vil få to eller tre turboer – nok til generere rundt 450 hestekrefter. Samtidig vil vi se vesentlig lavere forbrukstall enn de 1,24 liter på mila forgjengeren drakk.