-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
BMW M4 på veien
Vi møter den som konseptbil i Frankfurt neste uke, men ferske spionbilder avduker at produksjonsutgaven heller ikke er langt unna.
Nå som kamuflasjen er i ferd med å falle, ser man tydelig at dette er noe mer enn en ordinær 4-serie Coupé.
Bulen på panseret, de store luftinntakene, de ekstra brede skjermene og fete eksosrør er alle velkjente elementer for de rampete M-modellene fra Bayern.
Mens den utgående M3 Coupé har en V8 under panseret, er det seks sylindre som banker i etterfølgeren, M4 Coupé.
LES: Våre førsteinntrykk av BMW 435i Coupé
Rekkesekseren vil få to eller tre turboer – nok til generere rundt 450 hestekrefter. Samtidig vil vi se vesentlig lavere forbrukstall enn de 1,24 liter på mila forgjengeren drakk.