-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
BMW M4 på veien
Vi møter den som konseptbil i Frankfurt neste uke, men ferske spionbilder avduker at produksjonsutgaven heller ikke er langt unna.
Nå som kamuflasjen er i ferd med å falle, ser man tydelig at dette er noe mer enn en ordinær 4-serie Coupé.
Bulen på panseret, de store luftinntakene, de ekstra brede skjermene og fete eksosrør er alle velkjente elementer for de rampete M-modellene fra Bayern.
Mens den utgående M3 Coupé har en V8 under panseret, er det seks sylindre som banker i etterfølgeren, M4 Coupé.
LES: Våre førsteinntrykk av BMW 435i Coupé
Rekkesekseren vil få to eller tre turboer – nok til generere rundt 450 hestekrefter. Samtidig vil vi se vesentlig lavere forbrukstall enn de 1,24 liter på mila forgjengeren drakk.