-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
BMW prepper ny M3
Våren 2012 skal BMW lansere en ny generasjon 3-serie. Men fortsatt tar det nok i alle fall et år før vi får detaljer om en ny M3.
Bilen på bildene røper at den er en M3 på tross av psykedelisk kamuflasje. Den har større sporvidde, bredere skjermbuer, ligger nærmere asfalten og har to doble enderør i hekken. Dessuten har den store, perforerte bremseskiver.
Mens dagens M3 har en normalt pustende V8 får neste generasjon en sekser med pustehjelp. Det snakkes om tre turboer – to normale avgassdrevne og en elektrisk drevet – for å gi god effekt over et stort turtallsregister.
Men mindre sylindervolum betyr ikke mindre effekt. Mens dagens M3 har 420 hk og et dreiemoment på 400 Nm, forventes det at nykommeren får ca 450 hk og nærmere 550 Nm. Snittforbruket vil likevel ligge langt under dagens 1,12 liter på mila.
I dag får du M3 som sedan, coupé og cabriolet. Det skal bli interessant å se om BMW drister seg til å lage en M3 Touring også – Audi har jo fått bekreftet ved flere anledninger at det fins et marked for potente stasjonsvogner.
SE FLERE SPIONBILDER AV NYE BMW-MODELLER