-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Ny medium X
Etter lanseringen av X1 har BMW to modeller som er nesten identiske i størrelse. Derfor må X3 vokse og fornyes.
Det er først og fremst i høyde og lengde (-12 cm), eller snarere mangelen på sådanne, at X1 skiller seg fra storebror X3. For selv om den har et 1-tall i modellbetegnelsen, er slektskapet til 3-serien nærmere.
LES: Vår prøvekjøring av BMW X1
Dagens X3 skal produseres en stund til, men BMW er allerede kommet langt i utviklingen av neste generasjon. Den skal, som X5 og X6, produseres ved BMW-anlegget i Spartanburg i USA mens dagens X3 produseres av Magna Steyr i Østerrike.
Nye X3 blir neppe så mye større enn dagens modell, men den blir mer påkostet og eksklusiv for å møte økt konkurranse. Først og fremst snakker vi da om Audi Q5 og Mercedes GLK.
Her er bilen knipset under testing på Nürburgring, for selv om nye X3 skal bygges i USA, foregår det meste av utviklingsarbeidet i Tyskland.
Regn med en miks av effektive drivlinjer for bensin og diesel. Se ikke bort fra at en hybridutgave også blir tilgjengelig – en produksjonsklar utgave av Vision Efficient Dynamics som vi møtte i Genève våren 2008 kanskje?