-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny medium X
Etter lanseringen av X1 har BMW to modeller som er nesten identiske i størrelse. Derfor må X3 vokse og fornyes.
Det er først og fremst i høyde og lengde (-12 cm), eller snarere mangelen på sådanne, at X1 skiller seg fra storebror X3. For selv om den har et 1-tall i modellbetegnelsen, er slektskapet til 3-serien nærmere.
LES: Vår prøvekjøring av BMW X1
Dagens X3 skal produseres en stund til, men BMW er allerede kommet langt i utviklingen av neste generasjon. Den skal, som X5 og X6, produseres ved BMW-anlegget i Spartanburg i USA mens dagens X3 produseres av Magna Steyr i Østerrike.
Nye X3 blir neppe så mye større enn dagens modell, men den blir mer påkostet og eksklusiv for å møte økt konkurranse. Først og fremst snakker vi da om Audi Q5 og Mercedes GLK.
Her er bilen knipset under testing på Nürburgring, for selv om nye X3 skal bygges i USA, foregår det meste av utviklingsarbeidet i Tyskland.
Regn med en miks av effektive drivlinjer for bensin og diesel. Se ikke bort fra at en hybridutgave også blir tilgjengelig – en produksjonsklar utgave av Vision Efficient Dynamics som vi møtte i Genève våren 2008 kanskje?