-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Her er neste BMW X5
Den kommer på markedet til høsten, men BMW har vært ganske flinke til å teste den i skjul. Her har vi endelig avslørende bilder av nye X5.
Mye av testingen og utviklingen av X-modellene foregår i USA, siden det er der SUVene produseres. Men de må selvsagt også innom ekspertisen i Bayern før alle detaljer spikres.
Det første man legger merke til er at nye X5 blir vesentlig lenger enn dagens modell, og taket er trukket langt bakover og ender i en ganske vertikal bakluke.
Selvsagt er det viktig å distansere X5 fra lillebror X3 - som jo vokste kraftig da den hadde sitt generasjonsskifte i 2010 for å gi rom til X1 under denne igjen.
Den ekstra lengden gir også mulighet for en tredje seterad i X5, noe som nærmest er et krav fra det viktige amerikanske markedet for å bli akseptert der.
Bilen våre spionfotografer kom over var utstyrt med V8 bensinmotor, men en hybrid-variant vil også komme, og selvsagt godt utvalg av dieselmotorer for Europa.
Trolig får de første norske BMW X5-kunder sin nye bil levert før året er omme. Det er plass til en del julegaver i en slik bil.