-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Nye muskelbiler fra BMW
Det heter at et bilde kan si mer enn tusen ord, og til sammen gir disse tre oss nok en bekreftelse på at BMW har flere store M-modeller under utvikling.
Dersom du har frekventert disse sidene en stund, husker du kanskje avslørende spionbilder av en X6 i M-form som vi viste sommeren 2008. (KLIKK HER hvis du ikke husker saken)
Nå har vi ferske bilder fra Carparazzi som bekrefter at også X5 kommer i en ekstra heftig utførelse. For selv om det er press på bilprodusentene for å få ned CO2-utslippene fra parken deres, gjør nisjemodeller som dette små utslag på det totale regnskapet i så henseende.
BMW HAR FLERE NYE MODELLER PÅ TRAPPENE
Siden bilen er basert på en vanlig X5, er det sparsomt med kamuflasje på denne testbilen. Kun litt psykedelisk tape som skjuler de mest ekstreme elementene.
Likevel kan man oppdage firedoble eksosrør, en mer aggressiv front med store luftinntak i frontspoileren samt utlufting på sideflankene. Alt dette er kjente elementer i M-modellene.
Hva vi ikke kan se er motoren, men det er sannsynlig å anta at dette enten blir den samme V10-blokka som sitter i M5 eller en 4,4-liters V8 med dobbel turbo. Uansett format snakker vi sannsynligvis krefter i gata 500+ hk.
Når kommer bilene til Norge? Sjekk vår oppdaterte kalender