-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Litt renere fremtid fra BMW
Første gang vi møtte BMW X6 var den utstyrt med hybrid drivlinje. Nå ser det ut til at denne er på vei mot produksjon.
Det var på Frankfurt-utstillingen, høsten 2007, BMW første gang viste sin X6 i offentlig lys. Konseptbilen var da utstyrt med en hybrid drivlinje. BMW la heller ikke skjul på at dette var en aktuell løsning en gang i fremtiden.
Nå ser det ut til at fremtiden er nær, og kanskje blir BMW X6 Active Hybrid en av attraksjonene på BMW-podiet i Genève neste måned. Bilen på bildene ser i alle fall svært ferdig ut, og lite er gjort for å kamuflere den. Nyttig er det nok også å finne ut hvordan batteriene oppfører seg i ekstreme omgivelser, som her i det kalde nord.
LES VÅR SISTE PRØVEKJØRING AV X6
En hybrid drivlinje i X6 kan bety en reduksjon i forbruket på rundt 20 prosent, uten at det overhodet går på bekostning av kraft og spenst. Den kan også bli interessant for et norsk avgiftssystem, men det er vanskelig å spekulere i uten å kjenne til flere detaljer om hva som sitter under panseret.
I Norge koster BMW X6 fra kr 927.700.