-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Rydd vei for X6
Det var mange som mente at BMW vannet ut sitt gode navn og rykte som the Ultimate Driving Machine da de begynte å lage større og høyere biler. Her får skeptikerne nok en kamel å svelge.
Nye former
Nylig returnert etter vår første tur bak rattet i nye BMW X5, får vi servert disse spionbildene fra Carparazzi av en kommende X6. Det er ingen tvil om at X5 og X3 skiller seg ut fra de mange grå musene blant SUVene når det gjelder kjøreglede, men her tar BMW den enda et hakk videre.
Selv om de har arbeidet svært effektivt for å skjule hekken på bilen, ser det ut som X6 får en coupé-aktig takbue som skråner bakover. (Vi får håpe det ikke er SsangYong Actyon som har stått modell.)
Hvordan den endelige formen blir er umulig å avsløre fra disse bildene, men vi aner baklykter ala de Z4 har gjennom kamuflasjen.
Endret filosofi?
Opprinnelig ble det sagt at X6 skulle være en konkurrent til Mercedes CLS, men nå ser den ut til å bevege seg mer i retning R-Klasse. Fire personer skal få plass i hvert sitt individuelle sete – her blir ingen tredje rad som i nye X5.
På tross av bilens SUV/Crossover-form skal den ifølge informasjon fra velinformerte kilder også komme i cabriolet-utgave slik vår grafiske designer ser for seg i det manipulerte bildet.
I USA høster såkalte crossovere økt popularitet, og BMW er foreløpig ikke representert i dette segmentet. Bilen antas å være lenger og lavere enn X5, men hva X6 mister i setekapasitet skal den ta igjen i kjøreglede og ytelser. 2008 er ifølge våre kilder året den kommer på markedet.