-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Spesialer fra BMW
Det er hektisk aktivitet i polare strøk for bilprodusentene. Etter hvert som lanseringen nærmer seg, lettes det på kamuflasjen.
Det er ingen hemmelighet at også 4-serie cabrioleten kommer i M-utgave. Her er den nærmest umaskert.
Vi har jo allerede fått alle data for nye M4 Coupé og M3 Sedan, og du kan være trygg på at det meste er likt på denne modellen, M4 Cabriolet, som fortsatt er noen måneder unna. Så gjenstår det å se om BMW M også kaster seg over 4-serie Gran Coupé.
SE: Data og mange bilder av BMW M4 / M3
Plug-in
BMW har jo allerede en 3-serie Active Hybrid, men som så mange andre produsenter utvikler de også en ladbar plug-in modell. Det er jo stadig flere som ønsker å kjøre utslippsfritt i hverdagen, så lenge de slipper å sitte med rekkeviddeangst på de litt lengre turene.
Det eneste som skiller denne modellen fra en vanlig 3-serie fra utsiden er jo dekslet over ladekontakten. Og dermed er det heller ingen grunn til å kamuflere noe mer av bilen. Men under skallet har den blant annet en kraftig batteripakke som gir strøm nok for noen mil.
Oppdatert X6
BMW X5 er nettopp kommet i tredje generasjon, og da er det naturlig å foreta et løft av X6 også. Denne skal imidlertid fortsatt bygges på den samme plattformen som tidligere, men vi kan regne med at den får designelementer i tråd med utseendet til nye X5.
Ifølge vår lanseringskalender kommer nye X6 på markedet i årets siste kvartal, og dermed må vi nok vente et stykke inn i 2015 før toppvarianten, X6 M kommer.
Trolig får X6 M og X5 M en modifisert utgave 4,4-liters twinturbo V8-motoren som sitter i dagens modeller. Dagens modell yter 555 hestekrefter, men tradisjonelt får jo vi mer effekt i kombinasjon med lavere forbruk ved hvert generasjonsskifte hos BMW.