-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Oppdatert Bolt får en storebror
Chevrolet har i helgen lansert en oppdatert versjon av elbilen Bolt. Samtidig viste de en ny crossover på den samme lesten.
Amerikanske medier forteller at nye Bolt EV blir hele 5000 dollar rimeligere enn den utgående modellen og får startpris på $31.995. Ønsker du den nye crossoveren med betegnelse Bolt EUV må du plusse på to tusen dollar.
Bolt EV er en nær slektning av modellen vi i Norge kjenner som Opel Ampera-e og som det ifølge OFV er registrert 3764 nye av den perioden den var i salg. Tar vi med de bruktimporterte kan vi plusse på 145 Opeler og 279 Chevrolet Bolt.
Bilene bygges på samme BEV2-plattform som originalen fra 2016, og ikke den nye plattformen GM planlegger å bygge en rekke nye elbilmodeller på i årene frem til 2025.
Begge bilene har en batteripakke på 65 kWt som skal gi en rekkevidde på drøye 400 kilometer. En motor på framakselen yter 200 hestekrefter og har et maksimalt dreiemoment på 360 Newtonmeter.
Vi får ikke oppgitt ladefart i kW, men ifølge Chevrolet får du 100 miles (ca. 160 km) etter en halvtime på hurtiglader.
Selv om bilene har klare familielikhetstrekk skal ikke en eneste karosseriplate være felles for de to. Nykommer Bolt EUV er 16 cm lengre enn Bolt EV, og akselavstanden er strukket med 7,4 cm.
Innendørs er mye likt. Begge har et digitalt instrumentpanel på 8 tommer og en 10,2-tommers infotainment-skjerm.
Toppmodellen Bolt EUV Premier er utstyr med GMs Super Cruise kjøreassistent – en funksjon som tidligere har vært forbeholdt Cadillac-modeller og som tillater semi-autonom kjøring på visse motorveier.
Begge de nye modellene kommer på markedet i USA til sommeren.