-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling

Aksjonær trekker seg
Brabham-drømmen sluknet
Meldingen er grei: Samarbeidet mellom Fusion Capital – største aksjonær, og Brabham Group Ltd. har opphørt etter seks år.
Det var i tidlig i 2018 vi kunne fortelle at det skulle dukke opp en ny bil med Brabhams navn.
Jack Brabham, Formel 1 legende, med egen seier i egen bil med eget navn – dem har det ikke vært mange av, og med to sønner som begge har stått på pallen på Le Mans og begge har dyppet tærne sine i Formel 1-pytten.
Det var ikke nok til å gjøre meg veldig overbevist om de nye produksjonsbilplanene, selv om det lå både banebiler og landeveisbiler i kortene.
Akkurat der var jeg skeptisk.
Nå er ønsketenkingen åpenbart over.
Det finnes ikke offisielle informasjoner om hvor mange biler som egentlig er bygget verken av BT62 – den 700 hester sterke banebilen, eller den 1,3 millioner euro dyre gateversjonen. Den opprinnelige planen snakket om 70 biler for å feire navnets 70-år lange racinghistorie.
Jalopnik, det amerikanske nettmagasinet – ofte herlig respektløst – antyder at det kan ha blitt bygget snaue ti biler.
Men kanskje eksisterer det fremdeles en drøm?
Mat Fitch, sjefen for Fusion Capital, skriver i avskjedsbrevet at de vil fortsette å investere i bilindustri, slik de har gjort de siste seks årene. Og at det stadig utvikles nye drivlinjer og at mulighetene til å utfordre den etablerte industrien er større enn noensinne.
Antyder han kanskje en elektrisk BT62?
Brent barn skyr åpenbart ikke alltid ilden.