-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser

Aksjonær trekker seg
Brabham-drømmen sluknet
Meldingen er grei: Samarbeidet mellom Fusion Capital – største aksjonær, og Brabham Group Ltd. har opphørt etter seks år.
Det var i tidlig i 2018 vi kunne fortelle at det skulle dukke opp en ny bil med Brabhams navn.
Jack Brabham, Formel 1 legende, med egen seier i egen bil med eget navn – dem har det ikke vært mange av, og med to sønner som begge har stått på pallen på Le Mans og begge har dyppet tærne sine i Formel 1-pytten.
Det var ikke nok til å gjøre meg veldig overbevist om de nye produksjonsbilplanene, selv om det lå både banebiler og landeveisbiler i kortene.
Akkurat der var jeg skeptisk.
Nå er ønsketenkingen åpenbart over.
Det finnes ikke offisielle informasjoner om hvor mange biler som egentlig er bygget verken av BT62 – den 700 hester sterke banebilen, eller den 1,3 millioner euro dyre gateversjonen. Den opprinnelige planen snakket om 70 biler for å feire navnets 70-år lange racinghistorie.
Jalopnik, det amerikanske nettmagasinet – ofte herlig respektløst – antyder at det kan ha blitt bygget snaue ti biler.
Men kanskje eksisterer det fremdeles en drøm?
Mat Fitch, sjefen for Fusion Capital, skriver i avskjedsbrevet at de vil fortsette å investere i bilindustri, slik de har gjort de siste seks årene. Og at det stadig utvikles nye drivlinjer og at mulighetene til å utfordre den etablerte industrien er større enn noensinne.
Antyder han kanskje en elektrisk BT62?
Brent barn skyr åpenbart ikke alltid ilden.