-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nytt håp fra Buick
Det er lenge siden Buick kom med en ny modell med V8-motor under panseret. I Chicago skjedde det, Lucerne het den og den kommer i butikkene til sommeren.
Kall gjerne den nye Buicken merkets flaggskip. GM har lenge forsøkt å presentere Buick som luksus du har råd til. Færre og færre virker det som, har råd til det, eller vil ha slik luksus. Nå er det bare så vidt årsvolumet er over 300.000 enheter, og det ramlet med 8 prosent i fjor.
Selvfølgelig er det ingen som sier det, men en rekke mennesker tror at Lucerne (Kan noen tenke seg en mer spennende by? Kan noen tenke seg et mer spennende navn for en bil?) og LaCrosse som ble introdusert i fjor, vil bestemme om Buick også skal bli en ny Oldsmobile. Ikke noe mer enn en gravstein.
V6 eller V8
Spesifikasjonene til Lucerne er kompetente. Standard er V6 motor på 195 hester, men et meget attraktivt tilbud er 32-ventilers V-åtteren,
Men vi snakker fremdeles forhjulsdrift, at Buick snart skal få en stor modell med bakhjulsdrift (i følge GMs USA-sjef Gary Cowger på Chicago-pressekonferansen) er en mager trøst for alle Buick tradisjonalistene.
Inne i bilen skal de ha det bra. Varme- og ventilerte seter, Harman Kardon ni høyttalers 245 Watt system, fjernkontroll av starteren og det glupe HotShot-systemet fra Microheat som kjapt varmer spylervæsken og som skaffer deg en frontrute klarere enn du ante var mulig.