-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Bengal kommer
Automotive News er av og til kilde til meget glade meldinger. Dagens er at Buick kommer til å bygge Bengal, konseptbilen som minner oss om at Buick var et kjempemerke i 40- og 50-årene.

Nå forteller Automotive News at ikke bare er Bengal klarert som produksjonsmodell, fra båndet i 2003 eller 2004, men at kanskje også LaCrosse er på vei inn i butikkene.
Bengal er den åpne fire-seteren som ble vist i Detroit i år. Det er meget sannsynlig at man beholder konseptets forhjulsdrift med kompressormotor bak forakselen. LaCrosse ble vist i fjor, litt mer ukonvensjonell enn Bengal. Firedørs sedan som ved hjelp av et utrekkbart bagasjerom gjør seg selv om til noe pick-up lignende.
Buick trenger noe slikt. Salget så langt i år ligger 15 prosent under fjoråret, markedet har tross alt ikke sunket mer enn snaue 5 så raset er virkelig nok for Buick. Men Buick har da heller ikke noen produkter som virker spesielt fristende, fire foreskjellige fire-dørs sedaner er det programmet består av. Og to av disse har samme karosseri for sikkerhets skyld. Ikke før Rendezvous, en slags SUV, kommer i mai neste år, har Buick noe annerledes å by på.
Men i følge Buick-sjef Roger Adams: Rendezvous er bare den første av en helt ny generasjon Buicker og disse konseptene (Bengal og LaCrosse) er en del av Buicks fremtid.