-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
AMG er tidlig ute
I disse dager lanserer Mercedes sin nye C-Klasse sedan for europeiske kunder. Stasjonsvognen er foreløpig ikke offisiell, men det hindrer ikke AMG å teste sin kommende bombe.
Det er først på høsten den nye C-Klasse stasjonsvogn lanseres, men når man har ansvar for å utvikle toppversjonen, må man selvsagt ha tilgang til prototyper.
Det har Mercedes-eide AMG, og det er en lett kamuflert AMG-utgave som her er fotografert under testing i kalde strøk. C 63 AMG vil komme som både sedan og stasjonsvogn, og det er sistnevnte vi ser her.
Den største endringen er at motoren blir en 5,5-liters V8 med twin turbo i stedet for den normalt pustende 6,3-literen som sitter i forgjengeren.
Motoren med kodenavn M157 har et slagvolum på 5461 ccm og leveres i forskjellige effektutgaver. I E 63 AMG og CLS 63 AMG har den 525 hestekrefter, og det samme får den trolig her.
Bilen på bildene er en prototyp for 2014-modellen av C 63 AMG stasjonsvogn, men den skiller seg ut med bredere skjermer, mer markante støtfangere og spesielle AMG-felger, samt at den har større luftinntak enn en ordinær C-Klasse.