-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
AMG er tidlig ute
I disse dager lanserer Mercedes sin nye C-Klasse sedan for europeiske kunder. Stasjonsvognen er foreløpig ikke offisiell, men det hindrer ikke AMG å teste sin kommende bombe.
Det er først på høsten den nye C-Klasse stasjonsvogn lanseres, men når man har ansvar for å utvikle toppversjonen, må man selvsagt ha tilgang til prototyper.
Det har Mercedes-eide AMG, og det er en lett kamuflert AMG-utgave som her er fotografert under testing i kalde strøk. C 63 AMG vil komme som både sedan og stasjonsvogn, og det er sistnevnte vi ser her.
Den største endringen er at motoren blir en 5,5-liters V8 med twin turbo i stedet for den normalt pustende 6,3-literen som sitter i forgjengeren.
Motoren med kodenavn M157 har et slagvolum på 5461 ccm og leveres i forskjellige effektutgaver. I E 63 AMG og CLS 63 AMG har den 525 hestekrefter, og det samme får den trolig her.
Bilen på bildene er en prototyp for 2014-modellen av C 63 AMG stasjonsvogn, men den skiller seg ut med bredere skjermer, mer markante støtfangere og spesielle AMG-felger, samt at den har større luftinntak enn en ordinær C-Klasse.