-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Marketing Communications Specialist
Mazda Motor Norge
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Serviceleder Bilskade
Gromstad Auto AS:
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Daglig leder
Bilbransjens Opplæringskontor AS, Bergen
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Oslo
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
-
Teamleder
Toyota Romerike AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Asker og Bærum AS
-
Kunderådgiver Logistikk
Toyota Asker og Bærum AS
-
Delelageransvarlig
AutoIn bilskadesenter AS
Ny generasjon C-Klasse
Det har kommet mye nytt fra Stuttgart de siste årene, men vi kan avsløre at mer er på gang.
I fjor kom ny A- og B-Klasse, og i år har vi fått CLA og S-Klasse. I tillegg har E-Klasse fått et ansiktsløft. Dermed er det C-Klassen som nå står for tur.
C-Klasse kom første gang på markedet i 1993 og ble lansert som stasjonsvogn tre år sender. Så kom andre generasjon med de runde lyktene i 2000 før tredje generasjon så dagens lys i 2007. (Noen regner også 190-serien som C-Klasse, men den hadde ingen C i betegnelsen.)
Den fikk riktig nok et ansiktsløft i 2011, men nå er snart tiden moden for generasjon fire.
Denne debuterer trolig på en av de store bilmessene, Detroit i januar eller Genève i mars, og er på markedet innen neste sommer, først som sedan og deretter stasjonsvogn.
Det vi kan se på den fortsatt godt kamuflerte bilen er at fronten – grillen og lyktene – er inspirert av nye A-Klasse og CLA. Dette fremkommer også tydelig i de datamanipulerte illustrasjonene Carparazzi har laget av den nye modellen.
Foreløpig vet vi ikke hvilke motorer Mercedes vil benytte i C-Klassen. Det har gått rykter om nye 3-sylindrede alternativer, men 4-sylindrede med «cylinder-on-demand» som kan stenge av to sylindre når de ikke behøves, er nok mer realistisk.
Og trolig vil vi se hybride løsninger også i C-klassen. Mercedes tilbyr jo dette i E-Klasse i dag, og deres løsning er så fleksibel at den kan kombineres med både diesel- og bensinmotor.