-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Marketing Communications Specialist
Mazda Motor Norge
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Serviceleder Bilskade
Gromstad Auto AS:
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Daglig leder
Bilbransjens Opplæringskontor AS, Bergen
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
-
Teamleder
Toyota Romerike AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Asker og Bærum AS
-
Kunderådgiver Logistikk
Toyota Asker og Bærum AS
-
Delelageransvarlig
AutoIn bilskadesenter AS
Generasjonsskiftet er fullført
Over en periode på halvannet år har Mercedes fornyet motorene i C- og E-Klasse. Nå er siste brikke på plass.

Siden høsten 2008 har Mercedes skiftet ut motorene i sine modeller. I bensinmotorene har de erstattet kompressor med direkteinnsprøyting. Dermed er sluttbokstavene i betegnelsene endret fra K til CGI.
I dieselmotorene benyttes dobbel turbo med piezoinjektorer. Nå er alle modeller i E- og C-Klasse modernisert, og sist ut er innstegsmodellen C 200 CDI.
Denne er utstyrt med en firesylindret motor som i likhet med sin forgjenger byr på 136 hk. Men der stopper likheten, for den nye motoren har vesentlig høyere dreiemoment og redusert CO2-utslipp.
Den byr på 360 Newtonmeter (opp fra 270 Nm) mens CO2-utslippet er redusert til 130 g/km (ned fra 149 g/km). Null til 100 km/t kan nå foretas på 9,2 sekunder, mot tidligere 10,4 sekunder.
Takket være reduksjonen i CO2-utslipp har Mercedes klart å opprettholde gunstige innstegpriser på kr 393.000 med Avantgarde-pakke – enten du velger sedan eller stasjonsvogn.