-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Generasjonsskiftet er fullført
Over en periode på halvannet år har Mercedes fornyet motorene i C- og E-Klasse. Nå er siste brikke på plass.

Siden høsten 2008 har Mercedes skiftet ut motorene i sine modeller. I bensinmotorene har de erstattet kompressor med direkteinnsprøyting. Dermed er sluttbokstavene i betegnelsene endret fra K til CGI.
I dieselmotorene benyttes dobbel turbo med piezoinjektorer. Nå er alle modeller i E- og C-Klasse modernisert, og sist ut er innstegsmodellen C 200 CDI.
Denne er utstyrt med en firesylindret motor som i likhet med sin forgjenger byr på 136 hk. Men der stopper likheten, for den nye motoren har vesentlig høyere dreiemoment og redusert CO2-utslipp.
Den byr på 360 Newtonmeter (opp fra 270 Nm) mens CO2-utslippet er redusert til 130 g/km (ned fra 149 g/km). Null til 100 km/t kan nå foretas på 9,2 sekunder, mot tidligere 10,4 sekunder.
Takket være reduksjonen i CO2-utslipp har Mercedes klart å opprettholde gunstige innstegpriser på kr 393.000 med Avantgarde-pakke – enten du velger sedan eller stasjonsvogn.