-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Generasjonsskiftet er fullført
Over en periode på halvannet år har Mercedes fornyet motorene i C- og E-Klasse. Nå er siste brikke på plass.

Siden høsten 2008 har Mercedes skiftet ut motorene i sine modeller. I bensinmotorene har de erstattet kompressor med direkteinnsprøyting. Dermed er sluttbokstavene i betegnelsene endret fra K til CGI.
I dieselmotorene benyttes dobbel turbo med piezoinjektorer. Nå er alle modeller i E- og C-Klasse modernisert, og sist ut er innstegsmodellen C 200 CDI.
Denne er utstyrt med en firesylindret motor som i likhet med sin forgjenger byr på 136 hk. Men der stopper likheten, for den nye motoren har vesentlig høyere dreiemoment og redusert CO2-utslipp.
Den byr på 360 Newtonmeter (opp fra 270 Nm) mens CO2-utslippet er redusert til 130 g/km (ned fra 149 g/km). Null til 100 km/t kan nå foretas på 9,2 sekunder, mot tidligere 10,4 sekunder.
Takket være reduksjonen i CO2-utslipp har Mercedes klart å opprettholde gunstige innstegpriser på kr 393.000 med Avantgarde-pakke – enten du velger sedan eller stasjonsvogn.