-
Daglig leder
Møller Bil Øst AS
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Bilansvarlig
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Senterleder
NAF senter Stavanger
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Urban kriger
Citroën C1 er kanskje den av de små trillingene fra PSA og Toyota som er lettest å like. I Paris står den i en røffere innpakning.
Det er jo ikke så rart at Citroën også vil sjekke ut nisjen der blant annet Volkswagen har hatt stor suksess. Man tar en ordinær småbil, løfter den neon centimeter og hiver på litt plastdekor som gir den et lett offroad-preg.
Les: Mer om Citroën C1
C1 Urban Ride er løftet med 15 mm og armert med plastdetaljer som gjør den klar for asfaltjungelen. For å gi et mer dynamisk inntrykk er sporvidden utvidet med 10 mm.
I Paris vil bilen bli stilt ut i to utførelser – som 5-dørs og Airscape – sistnevnte har ifølge Citroën største takåpning i klassen.
Citroën ønsker innspill fra publikum på hvorvidt denne modellen bør produseres eller ikke, og de håper flest mulig forteller hva de synes på en terminal som står like i nærheten av konseptet.