-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Citroën by Loeb
Han er allerede mestvinnende fører i Rally-VM gjennom tidene med 28 seiere. Fortsetter han i samme stil kan han ta sin fjerde VM-tittel i 2007. Ikke rart Citroën gjør litt stas på sin tredoble verdensmester - nå som de skal tilbake for fullt med eget team.
Det var jo offisielt et privatteam den 32-årige franskmannen kjørte for i år, men selv om teamet het Kronos var det Citroën som betalte gildet. Og de ble kronet med ny suksess, Loeb sikret seg sin tredje strake VM-tittel for førere, og hadde han ikke brukket armen hadde han sikkert hjulpet Citroën å ta konstruktør-VM også, men det gikk til Ford.
Neste år er det C4 som skal benyttes i rally-VM mens den gamle sliteren Xsara endelig går over i pensjonistenes rekker. For å markere dette og suksessen Loeb har oppnådd, lager Citroën to spesialversoner – C2 og C4 by Loeb.
Både eksteriør og interiør får spesielle detaljer. Fargevalget blir også enklere enn normalt – begge leveres i Citroëns klare Rød Arden. Alternativet er varianter av sort.
C4 by Loeb er basert på coupé-utgaven mens VTR/VTS-versjonene danner grunnlaget for C2 by Loeb.
Til Norge kommer to varianter av C4 by Loeb for salg i midten av januar – som 1,6i 16V VTR Pack eller 1,6 HDi VTR Pack – begge med 110 hk.