-
Bilia X:
Plassjef, XPENG Lørenskog
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
-
Hedin Performance Cars:
Servicerådgiver
-
Hedin Performance Cars:
Delelagerekspeditør
-
Møller Bil Ensjø - Møller Bil Etterstad:
Bilmekanikere og fagteknikere
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Fagtekniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Møller Bil AS:
Bruktbilselger
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
NAF Senter Bergen:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Trondheim:
Nyttekjøretøyselger
-
RSA BIL Trondheim:
Selger nybil BYD
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Team Verksted AS:
Varebilmekaniker og lastebilmekaniker
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
-
Carstore:
Junior innkjøper
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Selger Mercedes-Benz nyttekjøretøy
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Lexus Fredrikstad:
Salgskonsulent
-
MAN Truck & Bus:
Salgskonsulent Trucks
-
MAN Truck & Bus:
Key Account Manager
-
Motortechnik:
Kundemottaker og Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Porsche Center Oslo:
Selger nye Porsche
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Citroën by Loeb
Han er allerede mestvinnende fører i Rally-VM gjennom tidene med 28 seiere. Fortsetter han i samme stil kan han ta sin fjerde VM-tittel i 2007. Ikke rart Citroën gjør litt stas på sin tredoble verdensmester - nå som de skal tilbake for fullt med eget team.
Det var jo offisielt et privatteam den 32-årige franskmannen kjørte for i år, men selv om teamet het Kronos var det Citroën som betalte gildet. Og de ble kronet med ny suksess, Loeb sikret seg sin tredje strake VM-tittel for førere, og hadde han ikke brukket armen hadde han sikkert hjulpet Citroën å ta konstruktør-VM også, men det gikk til Ford.
Neste år er det C4 som skal benyttes i rally-VM mens den gamle sliteren Xsara endelig går over i pensjonistenes rekker. For å markere dette og suksessen Loeb har oppnådd, lager Citroën to spesialversoner – C2 og C4 by Loeb.
Både eksteriør og interiør får spesielle detaljer. Fargevalget blir også enklere enn normalt – begge leveres i Citroëns klare Rød Arden. Alternativet er varianter av sort.
C4 by Loeb er basert på coupé-utgaven mens VTR/VTS-versjonene danner grunnlaget for C2 by Loeb.
Til Norge kommer to varianter av C4 by Loeb for salg i midten av januar – som 1,6i 16V VTR Pack eller 1,6 HDi VTR Pack – begge med 110 hk.