-
Produksjonsleder
Møller Bil Skadesenter Alnabru
-
Bilmekaniker
Stårheim Bilverksted AS
-
Tekniker
Per Aaland A/S
-
Prosjektleder
RSA Bil Drammen
-
Avdelingsleder
Etac Bil AS:
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
Citroën by Loeb
Han er allerede mestvinnende fører i Rally-VM gjennom tidene med 28 seiere. Fortsetter han i samme stil kan han ta sin fjerde VM-tittel i 2007. Ikke rart Citroën gjør litt stas på sin tredoble verdensmester - nå som de skal tilbake for fullt med eget team.
Det var jo offisielt et privatteam den 32-årige franskmannen kjørte for i år, men selv om teamet het Kronos var det Citroën som betalte gildet. Og de ble kronet med ny suksess, Loeb sikret seg sin tredje strake VM-tittel for førere, og hadde han ikke brukket armen hadde han sikkert hjulpet Citroën å ta konstruktør-VM også, men det gikk til Ford.
Neste år er det C4 som skal benyttes i rally-VM mens den gamle sliteren Xsara endelig går over i pensjonistenes rekker. For å markere dette og suksessen Loeb har oppnådd, lager Citroën to spesialversoner – C2 og C4 by Loeb.
Både eksteriør og interiør får spesielle detaljer. Fargevalget blir også enklere enn normalt – begge leveres i Citroëns klare Rød Arden. Alternativet er varianter av sort.
C4 by Loeb er basert på coupé-utgaven mens VTR/VTS-versjonene danner grunnlaget for C2 by Loeb.
Til Norge kommer to varianter av C4 by Loeb for salg i midten av januar – som 1,6i 16V VTR Pack eller 1,6 HDi VTR Pack – begge med 110 hk.