-
Bilia X:
Plassjef, XPENG Lørenskog
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
-
Hedin Performance Cars:
Servicerådgiver
-
Hedin Performance Cars:
Delelagerekspeditør
-
Møller Bil Ensjø - Møller Bil Etterstad:
Bilmekanikere og fagteknikere
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Fagtekniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Møller Bil AS:
Bruktbilselger
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
NAF Senter Bergen:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Trondheim:
Nyttekjøretøyselger
-
RSA BIL Trondheim:
Selger nybil BYD
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Team Verksted AS:
Varebilmekaniker og lastebilmekaniker
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
-
Carstore:
Junior innkjøper
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Selger Mercedes-Benz nyttekjøretøy
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Lexus Fredrikstad:
Salgskonsulent
-
MAN Truck & Bus:
Salgskonsulent Trucks
-
MAN Truck & Bus:
Key Account Manager
-
Motortechnik:
Kundemottaker og Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Porsche Center Oslo:
Selger nye Porsche
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ikke lett å se C4
Du må vente til neste høst for å se den nye Citroën C4 in natura, men de første eksemplarene ruller allerede på veien. Godt innpakket, som du skjønner av disse bildene.
Nå som modellene over og under er fornyet, er det C4 som står for tur. Men den skal ikke debutere før neste høst, så derfor er de første prototypene som nå kjøres godt innpakket.
LES: Endelig en C3
Sjefen for produktutvikling hos Citroën, Vincent Besson, har fortalt media at neste generasjon C4 blir lettere og får mer effektive drivlinjer enn dagens modell.
Da han holdt sin presentasjon i Frankfurt nylig, røpet Besson også at nye tresylindrede motorer var aktuelle for neste C4.
LES: Kraftig løft med C5
LES OGSÅ: Citroën C5 versus c5
Vi vet jo fra tidligere at PSA jobber med dieselhybride drivlinjer som et annet alternativ for å kutte utslippene.
Hybride drivlinjer skal imidlertid være mest aktuelle for de større modellene til Citroën, mens småbilene kan få fornuftige utslippsnivåer uten å gå så drastisk til verks. Det skal kompakte diesel- og bensinmotorer sørge for.