-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ikke lett å se C4
Du må vente til neste høst for å se den nye Citroën C4 in natura, men de første eksemplarene ruller allerede på veien. Godt innpakket, som du skjønner av disse bildene.
Nå som modellene over og under er fornyet, er det C4 som står for tur. Men den skal ikke debutere før neste høst, så derfor er de første prototypene som nå kjøres godt innpakket.
LES: Endelig en C3
Sjefen for produktutvikling hos Citroën, Vincent Besson, har fortalt media at neste generasjon C4 blir lettere og får mer effektive drivlinjer enn dagens modell.
Da han holdt sin presentasjon i Frankfurt nylig, røpet Besson også at nye tresylindrede motorer var aktuelle for neste C4.
LES: Kraftig løft med C5
LES OGSÅ: Citroën C5 versus c5
Vi vet jo fra tidligere at PSA jobber med dieselhybride drivlinjer som et annet alternativ for å kutte utslippene.
Hybride drivlinjer skal imidlertid være mest aktuelle for de større modellene til Citroën, mens småbilene kan få fornuftige utslippsnivåer uten å gå så drastisk til verks. Det skal kompakte diesel- og bensinmotorer sørge for.