-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ikke lett å se C4
Du må vente til neste høst for å se den nye Citroën C4 in natura, men de første eksemplarene ruller allerede på veien. Godt innpakket, som du skjønner av disse bildene.
Nå som modellene over og under er fornyet, er det C4 som står for tur. Men den skal ikke debutere før neste høst, så derfor er de første prototypene som nå kjøres godt innpakket.
LES: Endelig en C3
Sjefen for produktutvikling hos Citroën, Vincent Besson, har fortalt media at neste generasjon C4 blir lettere og får mer effektive drivlinjer enn dagens modell.
Da han holdt sin presentasjon i Frankfurt nylig, røpet Besson også at nye tresylindrede motorer var aktuelle for neste C4.
LES: Kraftig løft med C5
LES OGSÅ: Citroën C5 versus c5
Vi vet jo fra tidligere at PSA jobber med dieselhybride drivlinjer som et annet alternativ for å kutte utslippene.
Hybride drivlinjer skal imidlertid være mest aktuelle for de større modellene til Citroën, mens småbilene kan få fornuftige utslippsnivåer uten å gå så drastisk til verks. Det skal kompakte diesel- og bensinmotorer sørge for.