-
Produksjonsleder
Møller Bil Skadesenter Alnabru
-
Bilmekaniker
Stårheim Bilverksted AS
-
Tekniker
Per Aaland A/S
-
Prosjektleder
RSA Bil Drammen
-
Avdelingsleder
Etac Bil AS:
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
Facelift for Citroën C4
I forbindelse med overgang til Euro6-motorer, foretar Citroën et lite ansiktsløft på C4.
Kunder som ønsker kan få sin C4 utstyrt med ny lyssignatur som innebærer LED kjørelys og baklys med 3D-effekt.
Den kan også leveres med en stor 7-tommers berøringsskjerm på dashbordet som samler funksjonene for radio, telefon og navigasjon.
Bilen leveres med to nye tresylindrede bensinmotorer med turbo. Begge innfrir utslippskravene i Euro6 og leverer henholdsvis 110 og 130 hestekrefter.
Førstnevnte har et dreiemoment på 205 Nm og et oppgitt snittforbruk på 0,47 l/mil, tilsvarende et CO2-utslipp på 110 g/km.
130-hesteren har 230 Nm og i kombinasjon med en nyutviklet sekstrinns automatkasse er snittforbruket oppgitt til 0,48 l/mil.
De som foretrekker diesel kan velge mellom 1,6-litere med henholdsvis 100 hk / 254 Nm eller 120 hk / 300 Nm. Førstnevnte har et snittforbruk på 0,33 l/mil (CO2: 86 g/km) mens den kraftigste har oppgitt 0,6 l/mil / 93 g/km.
C4 er Citroëns mest solgte modell i Norge, og hittil i år ligger den ifølge OFV på en 15. plass i kompaktklassen med 759 biler.
De oppdaterte modellene er på plass i mars 2015.