-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Citroën fornyer Picasso
Litt nytt utseende og ny teknikk er essensen når Citroën foretar en facelift på sine C4 Picasso-modeller.
Siden C4 Picasso og Grand C4 Picasso kom på markedet i 2013, er de levert i 300.000 eksemplarer. Nå er tiden moden for en midtlivs-oppdatering.
De karakteristiske frontlyktene er fortsatt på plass, så du skal kjenne modellen rimelig godt for å se hva som er nytt i eksteriøret.
Innendørs kan man velge mellom fire ulike designprogram tilpasset smak og behov. En ny 7-tommers berøringsskjerm er på plass i infotainment-systemet, og øverst på dashbordet troner en 12-tommers HD-skjerm.
Nytt tilbehør
Nytt på sikkerhetsfronten er adaptiv cruisekontroll med stopp-funksjon og aktiv blindsone monitor, i tillegg til eksisterende funksjoner som automatisk nødbrems, filskiftvarsel, tretthetsvarsel med mere.
C4 Picasso-modellene leveres med et utvalg moderne bensin- og dieselmotorer i kombinasjon med automat eller manuell girkasse.
Tidligere har Citroën og Peugeot benyttet såkalte SMG girkasser, semi-automatiske løsninger som har fått mye «pepper» i pressen. Nå tilbyr de konvensjonelle automatkasser i kombinasjon med de nye Euro 6-motorene i C4 Picasso og Grand C4 Picasso.