-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Citroëns kompakte SUV
I morgen skal vi møte Citroëns C5 Aircross for første gang i Europa. Er det noen spørsmål du vil stille om den, så kom igjen.
![Citroëns kompakte SUV](https://image.bilnorge.no/1409868.webp?imageId=1409868&width=960&height=496&format=jpg)
Det er litt interessant med en bil som er bygget – skal vi si – motsatt vei.
Betyr det for eksempel at designerne har tenkt Kina i første rekke, eller er det fremdeles mulig å lage kompromisser den veien. Altså slik at en Kina-bil kan passe for Europa, i stedet for motsatt? En Europa-bil som passer for Kina er jo den vanlige oppskriften.
Det er i hvert fall et av de spørsmålene jeg skal ha med meg i morgen når vi skal få en forhåndstitt på denne nye modellen.
Det er kanskje farlig å spå at dette blir den viktigste modellen for Citroën her hjemme, men med hybridalternativ og muligheter for firehjulsdrift og en størrelse og en oppskrift som plasserer den midt i sentrum for oppmerksomheten er det åpenbart at denne blir svært interessant både for kjøpere og selgere.
Vi har gått ganske nøye gjennom denne bilen tidligere, men det er mye vi ikke vet foreløpig.
Spesifikasjoner for Norge for eksempel. Hybrid-rekkevidde etter WLTP-målemetode. Priser, selvfølgelig.
Jeg skal få med meg hjem de informasjonene som foreløpig finnes, og så er det kanskje håp om å få med litt mer etter å ha snakket med de folkene som bygger og selger denne nye modellen.
Og, som sagt, det kan jo være ting du også gjerne vil ha svar på. Gi meg et hint, og jeg skal spørre videre.