-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Senterleder
NAF senter Stavanger
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Elektrisk fra Cadillac
GMs luksusmerke har sluppet et par renderinger av noe som skal bli merkets første rene elbil.
Bilen skal bygges på en dedikert elbil-plattform GM er i ferd med å utvikle. GM annonserte før helgen at Cadillac er merket som skal lede an i innsatsen for en helelektrisk fremtid. Sagt på en annen måte skal de ta opp kampen mot Tesla.
– Cadillacs EV skal treffe hjertet av crossover-markedet og tilfredsstille ønsker fra kunder verden rundt, sa Steve Carlisle, toppsjef for Cadillac. Bilen skal representere toppen av luksus og innovasjon.
Modellnavn og tekniske detaljer er foreløpig ikke kjent, vi må vente til nærmere lanseringen med dem.
Elbilen er en del av Cadillacs aggressive produktakselerasjon. I tillegg til å lansere nye XT6, har selskapet hintet om en fremtidig Escalade og en ny muskel-sedan. Fra nå og ut 2021 skal de lansere cirka en ny modell hvert halvår.
GMs fremtidige elbilplattform, som Cadillac blir de første til å anvende, skal være fleksibel slik at selskapet raskt kan respondere på kunders ulike ønsker med relativt kort design- og utviklingstid.
På sikt vil Cadillac ha et godt utvalg av elbiler i ulike karosseriformer og formater basert på den fleksible arkitekturen.
De mest kompliserte komponentene på plattformen er ifølge GM motorene og battericellene, og disse utvikles derfor med tanke på å kunne benyttes av flest mulig av modellene fra konsernet.
Plattformen gir mulighet for å designe biler med drift på forhjulene, bakhjulene eller på alle fire. Batteriene kan leveres i ulike størrelser, avhengig av hva slags bil de skal monteres i.