-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Har skaffet lokale i Oslo
Cadillac Vistiq – på vei til Norge?
Cadillac fortsetter utrullingen av sine batterielektriske. Og med en jålete flagship-store i Oslo sentrum er det kanskje muligheter for at den nye Vistiq også kommer til Norge.
Det eneste vi egentlig vet, eller kan lese, om denne bilen er at den skal posisjoneres mellom Lyriq og Escalade.
“Additional VISTIQ details, including available features and pricing, will be released next year” skrev GM i midten av desember.
Da snakker vi om noe mellom $ 60.000 og $ 130.000 i amerikanske priser for den siste batterielektriske modellen Cadillac presenterte i fjor.
Ultium-plattformen, selvfølgelig, akkurat som Optiq, Blazer og Silverado i el-versjoner og Hummer EV. Hondas Prologue SUV og Acura ZDX bygger også på samme plattform.
Bare Optiq er forresten utstyrt med en pressetekst som lover «inspirerte dynamiske egenskaper» som vil appellere til globale luksus-klienter.
Men det vi venter mest spent på nå er en melding om hva GM egentlig vil med lokalene de har overtatt etter Norges eldste Makker-sjappe.
Jeg ser for meg Cadillac-kunden komme inn der, hånd i hånd med to barnebarn og stolt fortelle at «det var her det startet. Her flippet jeg burgere i mange år, og sparte hver krone».