-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil

Har skaffet lokale i Oslo
Cadillac Vistiq – på vei til Norge?
Cadillac fortsetter utrullingen av sine batterielektriske. Og med en jålete flagship-store i Oslo sentrum er det kanskje muligheter for at den nye Vistiq også kommer til Norge.
Det eneste vi egentlig vet, eller kan lese, om denne bilen er at den skal posisjoneres mellom Lyriq og Escalade.
“Additional VISTIQ details, including available features and pricing, will be released next year” skrev GM i midten av desember.
Da snakker vi om noe mellom $ 60.000 og $ 130.000 i amerikanske priser for den siste batterielektriske modellen Cadillac presenterte i fjor.
Ultium-plattformen, selvfølgelig, akkurat som Optiq, Blazer og Silverado i el-versjoner og Hummer EV. Hondas Prologue SUV og Acura ZDX bygger også på samme plattform.
Bare Optiq er forresten utstyrt med en pressetekst som lover «inspirerte dynamiske egenskaper» som vil appellere til globale luksus-klienter.
Men det vi venter mest spent på nå er en melding om hva GM egentlig vil med lokalene de har overtatt etter Norges eldste Makker-sjappe.
Jeg ser for meg Cadillac-kunden komme inn der, hånd i hånd med to barnebarn og stolt fortelle at «det var her det startet. Her flippet jeg burgere i mange år, og sparte hver krone».
