-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Har skaffet lokale i Oslo
Cadillac Vistiq – på vei til Norge?
Cadillac fortsetter utrullingen av sine batterielektriske. Og med en jålete flagship-store i Oslo sentrum er det kanskje muligheter for at den nye Vistiq også kommer til Norge.
Det eneste vi egentlig vet, eller kan lese, om denne bilen er at den skal posisjoneres mellom Lyriq og Escalade.
“Additional VISTIQ details, including available features and pricing, will be released next year” skrev GM i midten av desember.
Da snakker vi om noe mellom $ 60.000 og $ 130.000 i amerikanske priser for den siste batterielektriske modellen Cadillac presenterte i fjor.
Ultium-plattformen, selvfølgelig, akkurat som Optiq, Blazer og Silverado i el-versjoner og Hummer EV. Hondas Prologue SUV og Acura ZDX bygger også på samme plattform.
Bare Optiq er forresten utstyrt med en pressetekst som lover «inspirerte dynamiske egenskaper» som vil appellere til globale luksus-klienter.
Men det vi venter mest spent på nå er en melding om hva GM egentlig vil med lokalene de har overtatt etter Norges eldste Makker-sjappe.
Jeg ser for meg Cadillac-kunden komme inn der, hånd i hånd med to barnebarn og stolt fortelle at «det var her det startet. Her flippet jeg burgere i mange år, og sparte hver krone».
