-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Har skaffet lokale i Oslo
Cadillac Vistiq – på vei til Norge?
Cadillac fortsetter utrullingen av sine batterielektriske. Og med en jålete flagship-store i Oslo sentrum er det kanskje muligheter for at den nye Vistiq også kommer til Norge.
Det eneste vi egentlig vet, eller kan lese, om denne bilen er at den skal posisjoneres mellom Lyriq og Escalade.
“Additional VISTIQ details, including available features and pricing, will be released next year” skrev GM i midten av desember.
Da snakker vi om noe mellom $ 60.000 og $ 130.000 i amerikanske priser for den siste batterielektriske modellen Cadillac presenterte i fjor.
Ultium-plattformen, selvfølgelig, akkurat som Optiq, Blazer og Silverado i el-versjoner og Hummer EV. Hondas Prologue SUV og Acura ZDX bygger også på samme plattform.
Bare Optiq er forresten utstyrt med en pressetekst som lover «inspirerte dynamiske egenskaper» som vil appellere til globale luksus-klienter.
Men det vi venter mest spent på nå er en melding om hva GM egentlig vil med lokalene de har overtatt etter Norges eldste Makker-sjappe.
Jeg ser for meg Cadillac-kunden komme inn der, hånd i hånd med to barnebarn og stolt fortelle at «det var her det startet. Her flippet jeg burgere i mange år, og sparte hver krone».
