-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Hjelpearbeider
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger
-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny Porsche: Stor og sterk
Porsche lanserer en ny modell basert på Cayenne S. Både muskler og kjøreegenskaper er foredlet.
Det er en modifisert utgave av den åttesylindrede 4,8-literen som forsyner Cayenne GTS med 20 ekstra hestekrefter sammenlignet med S-modellen. Dermed får den til sammen 405 av dem mens maks dreiemoment forblir det samme som tidligere – 500 Newtonmeter ved 3.500 omdreininger.
Sportsligere
GTS-utgaven er senket med 24 mm og har fått et spesialtilpasset chassis. Her er det raske veier som ruler på bekostning av off-road egenskapene.
I følge Porsche er dette den første Cayenne som kombinerer elektronisk styrt demping (PASM) med stålfjærer – noe som tidligere har vært forbeholdt deres sportsbiler.
6-trinns manuell gearkasse er standard, også den modifisert. Bilen klarer null til hundre på 6,1 sekund, og det er halvsekundet mindre enn Cayenne S behøver.
Á la carte
PTM (Porsche Traction Management) permanent firehjulsdrift og additivt chassis (PASM) er standard. Som tilleggsutstyr kan du velge luftfjæring, PDCC aktivt anti-roll-system og nyutviklede 12-veis sportsseter i skinn / Alcantara.
Cayenne GTS er ellers lett å kjenne igjen på front og hekk som er til forveksling lik Cayenne Turbo. Hjulbuene er utvidet med 14 mm og gir dermed god plass til fete 21-tommers felger med 295/35 R21 dekk.
Du ser bilen i Frankfurt fra neste helg.
NORSKE PRISER OG DATA FOR PORSCHE
LES OGSÅ: