-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny Porsche: Stor og sterk
Porsche lanserer en ny modell basert på Cayenne S. Både muskler og kjøreegenskaper er foredlet.
Det er en modifisert utgave av den åttesylindrede 4,8-literen som forsyner Cayenne GTS med 20 ekstra hestekrefter sammenlignet med S-modellen. Dermed får den til sammen 405 av dem mens maks dreiemoment forblir det samme som tidligere – 500 Newtonmeter ved 3.500 omdreininger.
Sportsligere
GTS-utgaven er senket med 24 mm og har fått et spesialtilpasset chassis. Her er det raske veier som ruler på bekostning av off-road egenskapene.
I følge Porsche er dette den første Cayenne som kombinerer elektronisk styrt demping (PASM) med stålfjærer – noe som tidligere har vært forbeholdt deres sportsbiler.
6-trinns manuell gearkasse er standard, også den modifisert. Bilen klarer null til hundre på 6,1 sekund, og det er halvsekundet mindre enn Cayenne S behøver.
Á la carte
PTM (Porsche Traction Management) permanent firehjulsdrift og additivt chassis (PASM) er standard. Som tilleggsutstyr kan du velge luftfjæring, PDCC aktivt anti-roll-system og nyutviklede 12-veis sportsseter i skinn / Alcantara.
Cayenne GTS er ellers lett å kjenne igjen på front og hekk som er til forveksling lik Cayenne Turbo. Hjulbuene er utvidet med 14 mm og gir dermed god plass til fete 21-tommers felger med 295/35 R21 dekk.
Du ser bilen i Frankfurt fra neste helg.
NORSKE PRISER OG DATA FOR PORSCHE
LES OGSÅ: