-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Kia viser sin GT-utfordrer
Kia går ikke like ekstremt til verks som Hyundai når de viser sin utfordrer i GT-segmentet.
Hyundai prøver jo å overgå Volkswagen eller utfordre Mercedes til duell med sine N-modeller. Søsterfirma Kia er mer moderate, og det vil de dra fordeler av når bilene skal avgifts-beregnes.
Nå er jo ikke hestekrefter lenger noe tema for norske bilavgifter, men med økt effekt følger som regel økte utslipp av både CO2 og NOx, og det koster.
I Kia Ceed GT sitter fortsatt en 1,6-liters turbo med 204 hester. Sikkert nok til å gi en lekelysten bil når den i tillegg er utstyrt med senket og stivet chassis.
Designmessig skiller Ceed GT seg ut gjennom spesielle støtfangere foran og bak, sideskjørt og en serie røde detaljer.
Her er Kias hovedattraksjon i Paris
Innendørs er det myke materialer på de delene du berører, frisket opp med metalldekor. Dashbordet er førerorientert med en stor berøringsskjerm øverst.
For første gang kan Ceed GT leveres med en 7-trinns dobbel clutch girkasse som alternativ til den 6-trinns manuelle kassen som er standard.
Produksjonen av Ceed GT starter ved Zilina-anlegget i Slovakia i november og utleveringen starter i første kvartal 2019.
For de som ikke trenger drøyt 200 hester, men likevel ønsker en bil som skiller seg ut fra mengden, kan Kias nye GT Line være alternativ.
Her får du sportslige detaljer til både eksteriør og interiør, selv om du nøyer deg med en mindre motor. Tilbehøret er tilpasset alle tre karosseriformer – både femdørs, stasjonsvogn og den splitter nye Proceed som Kia omtaler som en shooting brake.