-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling

Toyotas nye topp-modell
Century er Toyotas mest eksklusive modell-linje. Biler av type Sjåførkjørt. Nå er de i ferd med å gå amok.
Century ble skapt for mer enn 50 år siden. Behovet for representasjonslimousiner begynte å bli merkbart i Japan.
2. generasjon fikk sågar sin egen V12 motor, men fremdeles komfort, god plass og overklasse som førsteprioriteter.
Så merket vi at det løsnet litt for to år siden. Da dro de jommen et Bentayga/Cullinan kort og lanserte en stor SUV!
Og nå foran Japan Mobility Show, som høres ut som en speisa utgave av den gamle Bilutstillingen i Tokyo og som åpner i slutten av måneden, ser det ut som det har skjedd noe dramatisk hos dem.
De skal komme med noe som ser ut som en coupé og illustrasjonene som følger med pressemeldingen ser ut som de er skapt i en litt spesiell rus.

Ingen hadde ventet en to dørs eier-kjørt sportsbil derfra. Riktignok gjorde Rolls-Royce en Camargue en gang, men bildene av den var i hvert fall siviliserte.
Nå er det åpenbart at Toyota vil at dette skal forbli et mysterium noen dager til. Bildene er drømmeaktive og det finnes ikke noen informasjoner om hva eller hvorfor eller hvordan.
Det er ikke en gang bilder med eksosrør på.
På den annen side er det heller ikke bilder der det definitivt ikke finnes eksosrør, så også der må vi gjette.
Men bak den stygge logoen skimter vi en grill, så det antydes vel at det er forbrenner nedi der – kanskje en samme V6 hybriden som i SUVen?
Det ser ut som om førerdøren åpnes som normalt, mens det på passasjersiden ser ut som en skyvedør. Dessuten ser bilen høy ut, som en offroader.

Men noen B-stolpe syns ikke, ikke bakrute heller. Polestar 4-grep?
Mystiskere og mystiskere.
Den har fått et mystisk navn også: «En av en» – heter den.
Det virker kanskje usannsynlig at noen har smuglet en meskalin-tung kaktus inn på designsenteret som alle nå har begynt å tygge på (resulterer bl.a. i forsterkede følelser, sansebedrag og frie tankeassosiasjoner) men man kan begynne å lure.
Til den samme utstillingen skal nemlig luksus-merket Lexus vise en seks-hjuls minivan!