-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Toyotas nye topp-modell
Century er Toyotas mest eksklusive modell-linje. Biler av type Sjåførkjørt. Nå er de i ferd med å gå amok.
Century ble skapt for mer enn 50 år siden. Behovet for representasjonslimousiner begynte å bli merkbart i Japan.
2. generasjon fikk sågar sin egen V12 motor, men fremdeles komfort, god plass og overklasse som førsteprioriteter.
Så merket vi at det løsnet litt for to år siden. Da dro de jommen et Bentayga/Cullinan kort og lanserte en stor SUV!
Og nå foran Japan Mobility Show, som høres ut som en speisa utgave av den gamle Bilutstillingen i Tokyo og som åpner i slutten av måneden, ser det ut som det har skjedd noe dramatisk hos dem.
De skal komme med noe som ser ut som en coupé og illustrasjonene som følger med pressemeldingen ser ut som de er skapt i en litt spesiell rus.
Ingen hadde ventet en to dørs eier-kjørt sportsbil derfra. Riktignok gjorde Rolls-Royce en Camargue en gang, men bildene av den var i hvert fall siviliserte.
Nå er det åpenbart at Toyota vil at dette skal forbli et mysterium noen dager til. Bildene er drømmeaktive og det finnes ikke noen informasjoner om hva eller hvorfor eller hvordan.
Det er ikke en gang bilder med eksosrør på.
På den annen side er det heller ikke bilder der det definitivt ikke finnes eksosrør, så også der må vi gjette.
Men bak den stygge logoen skimter vi en grill, så det antydes vel at det er forbrenner nedi der – kanskje en samme V6 hybriden som i SUVen?
Det ser ut som om førerdøren åpnes som normalt, mens det på passasjersiden ser ut som en skyvedør. Dessuten ser bilen høy ut, som en offroader.
Men noen B-stolpe syns ikke, ikke bakrute heller. Polestar 4-grep?
Mystiskere og mystiskere.
Den har fått et mystisk navn også: «En av en» – heter den.
Det virker kanskje usannsynlig at noen har smuglet en meskalin-tung kaktus inn på designsenteret som alle nå har begynt å tygge på (resulterer bl.a. i forsterkede følelser, sansebedrag og frie tankeassosiasjoner) men man kan begynne å lure.
Til den samme utstillingen skal nemlig luksus-merket Lexus vise en seks-hjuls minivan!