-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Toppløs muskelbil
Chevrolet har nylig lansert en ny generasjon Corvette ZR1. I Los Angeles står den ultimate sommerutgaven.
Det er bare et par uker siden vi skrev om Corvette ZR1 Coupé, men på LA Auto Show viser Chevrolet bilen også som cabriolet. Og når de hevder at dette er første toppløse ZR1 siden originalen i 1970, så får vi vel tro dem på det.
Begge versjonene kommer i salg samtidig, våren 2018. På hjemmemarkedet får ZR1 Coupé en salgspris på 119.995 dollar, mens den åpne skal koste $123.995.
All teknologi som ble introdusert i coupéen, er overført til cabrioleten. Eneste strukturelle forskjell på de to er at den åpne har et dedikert rom for kalesjen, og at innfestingen for setebeltene er flyttet.
Vektforskjellen mellom de to er bare 27 kg, det meste er relatert til mekanismen for taket som kan åpnes fjernstyrt, eller mens man cruiser i hastigheter på inntil 30 miles (48 km/t).
Takket være den solide strukturen er chassis likt tunet for både coupé og cabriolet, noe som betyr at ytelsene er tilsvarende for de to – inkludert en toppfart på over 320 km/t.