-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Heavy tungvekter
Selvsagt måtte AMG også montere sin biturbo V12 i S-Klassen. Den fikk sin USA-debut i Chicago et snaut år etter at SL 65 AMG debuterte i New York.
Med 604 hester og et dreiemoment på enorme 1.000 Newtonmeter sprinter den store luksuslimoen til
S 65 AMG er utstyrt med ABC aktiv hjulopphengning og elektroniske hjelpemidler som ESP og ASR i mest moderne versjon. Spesielle 19-tommers felger og en rekke detaljer i eksteriør og interiør skal overbevise deg om hvorfor denne AMG-utgaven får en prislapp på rundt 2,5 millioner kroner i Norge.
PS! Jo da, jeg vet at denne kom på Europa-markedet i 2003, men den hadde altså sin USA-premiere i Chicago nå.