-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Fornyet Mountaineer
Mountaineer er en Mercurisert Ford Explorer som debuterte i 1998. Ikke akkurat noe storselger. Nå skal den selge litt bedre, håpes det, for den faceliftede utgaven debuterte i Chicago.
Jeg vet ikke hva som er den største nyheten på den nye Mountaineer. At de to bakerste setene er elektrisk drevet, slik at de kan slås ned fra førerplassen? Eller at bilen har fått stigtrinn, som folder seg inn under bilen, ute av syne, når de ikke er i bruk?
Det er ikke dumt at den uavhengige bakhjulsopphengningen er modifisert heller, slik at lastegulvet er blitt uvanlig stort, uten ujevnheter. Selv med alle tre seteradene oppe er det solid lasteplass her. Oppvarmet frontrute er sikkert bra i Detroit/Chicago området og en ny dobbel-dybde air bag reduserer sjansen for skader på små personer og barn.
Elektronisk hjelp er det også blitt mer av. AdvanceTrac stabilitetssystemet og et anti-roll system er med på listen.
Men spør du meg liker jeg vel best den nye fronten. Den gir nesten inntrykk av å inneholde en støtfanger som ikke tøver, men som mener alvor.