-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Fornyet Mountaineer
Mountaineer er en Mercurisert Ford Explorer som debuterte i 1998. Ikke akkurat noe storselger. Nå skal den selge litt bedre, håpes det, for den faceliftede utgaven debuterte i Chicago.
Jeg vet ikke hva som er den største nyheten på den nye Mountaineer. At de to bakerste setene er elektrisk drevet, slik at de kan slås ned fra førerplassen? Eller at bilen har fått stigtrinn, som folder seg inn under bilen, ute av syne, når de ikke er i bruk?
Det er ikke dumt at den uavhengige bakhjulsopphengningen er modifisert heller, slik at lastegulvet er blitt uvanlig stort, uten ujevnheter. Selv med alle tre seteradene oppe er det solid lasteplass her. Oppvarmet frontrute er sikkert bra i Detroit/Chicago området og en ny dobbel-dybde air bag reduserer sjansen for skader på små personer og barn.
Elektronisk hjelp er det også blitt mer av. AdvanceTrac stabilitetssystemet og et anti-roll system er med på listen.
Men spør du meg liker jeg vel best den nye fronten. Den gir nesten inntrykk av å inneholde en støtfanger som ikke tøver, men som mener alvor.