-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Også Mercury vil være hybride
Mercury lanserer sin Mariner Hybrid i Chicago. Dette blir en modell i begrenset opplag, men det spiller liten rolle så lenge den deler det meste med broder Ford Escape Hybrid.
Den var egentlig planlagt som 2007-modell men ble fremskyndet med et år grunnet økt interesse for hybrid teknikk i USA. Mariner Hybrid er en av fire nye hybridbiler Ford-gruppen skal lansere i løpet av de neste tre årene. Den kommer på markedet i Statene høsten 2005.
Drivlinjen består av en 2,3-liters firesylindret bensinmotor, to elektriske motorer som sørger for både motor og generatorfunksjoner, en elektronisk styrt CVT gearkasse og 250 D-size nikkel-metallhydrid batterier.
Bilen kan kjøre 4 mil i inntil
Modellen blir neppe å finne utenfor Nord-Amerika, og Mercury snakker om en årsproduksjon på beskjedne 1000 biler.