-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Også Mercury vil være hybride
Mercury lanserer sin Mariner Hybrid i Chicago. Dette blir en modell i begrenset opplag, men det spiller liten rolle så lenge den deler det meste med broder Ford Escape Hybrid.
Den var egentlig planlagt som 2007-modell men ble fremskyndet med et år grunnet økt interesse for hybrid teknikk i USA. Mariner Hybrid er en av fire nye hybridbiler Ford-gruppen skal lansere i løpet av de neste tre årene. Den kommer på markedet i Statene høsten 2005.
Drivlinjen består av en 2,3-liters firesylindret bensinmotor, to elektriske motorer som sørger for både motor og generatorfunksjoner, en elektronisk styrt CVT gearkasse og 250 D-size nikkel-metallhydrid batterier.
Bilen kan kjøre 4 mil i inntil
Modellen blir neppe å finne utenfor Nord-Amerika, og Mercury snakker om en årsproduksjon på beskjedne 1000 biler.