-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Produktiv lakkleder/lakkerer
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Også Mercury vil være hybride
Mercury lanserer sin Mariner Hybrid i Chicago. Dette blir en modell i begrenset opplag, men det spiller liten rolle så lenge den deler det meste med broder Ford Escape Hybrid.
Den var egentlig planlagt som 2007-modell men ble fremskyndet med et år grunnet økt interesse for hybrid teknikk i USA. Mariner Hybrid er en av fire nye hybridbiler Ford-gruppen skal lansere i løpet av de neste tre årene. Den kommer på markedet i Statene høsten 2005.
Drivlinjen består av en 2,3-liters firesylindret bensinmotor, to elektriske motorer som sørger for både motor og generatorfunksjoner, en elektronisk styrt CVT gearkasse og 250 D-size nikkel-metallhydrid batterier.
Bilen kan kjøre 4 mil i inntil
Modellen blir neppe å finne utenfor Nord-Amerika, og Mercury snakker om en årsproduksjon på beskjedne 1000 biler.