-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny minivan fra Chrysler
Er det noe vi forbinder med Chrysler her hjemme, så er det Voyager. Nå jobber fabrikken med nye utgaver.
Dagens minivans fra Chrysler er lite kjent her hjemme. Town & Country har et salg i sterkt fall og endte fjoråret med litt under 100.000, mens Caravan økte forsiktig og endte på 110.000. Alle er imidlertid enige om at de trenger noe nytt i disse segmentene.
Og dermed, uten at noen hadde hørt et pip på forhånd, sto det plutselig noe fullstendig ukjent på Chrysler-standen da bilutstillingen i Detroit åpnet. Så uventet og uforberedt var det hele at den hadde ikke en gang fått noen navn.
«Aner ikke» sa Fiat/Chrysler-sjefen, Sergio Marchionne da han ble spurt om hva den skulle hete. «I går hadde den i hvert fall ikke fått noe navn ennå».
700C Concept ble den etterhånden merket som, men uten en pressemelding eller antydning av forklaring.
Men Marchionne la til at «vi må ta tilbake vår tradisjonelle ledelse på dette feltet, og når vi lanserer noe nytt må det ta oss rett tilbake til der vi var da vi startet dette racet».
Han la til at diskusjonen gikk på om de skulle lage en eller to forskjellige utgaver, at de ville ta beslutningen i løpet av annet kvartal og at de kunne ha produksjonen i gang på Windsor-fabrikken før året er omme.
Bilen var en fiberglassmodell uten antydning av drivlinje, og sikkert et stykke unna hvordan den endelige bilen kommer til å se ut.
«Dette er bare et eksempel på hva designavdelingen vår kan gjøre», sa Marchionne. «Du kan si at dette er en måte å begynne å skrelle løken på»
Hva skal vi si om den? Strømlinjet, noen spennende krom-detaljer, men egentlig et utseende som ville vært futuristisk dersom det hadde vært designet for fem år siden.
Hvorfor Chrysler valgte å plassere den der, uten antydning av fanfarer eller forklaringer, er egentlig et lite mysterium. Sannsynligvis har man prøvd å måle publikums reaksjoner, men de hadde vel også egentlig svært lite å holde seg til.
Så det eneste 700C egentlig sier er at Chrysler jobber med nye minivans. Og det er vel egentlig ikke noen overraskelse.
SE VIDEOPRESENTASJON MED BRUCE VELISEK: