-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Konklusjon
Tiltalende Voyager
Sintra er den mest praktiske av disse to. Setearrangementet er enkelt og fleksibelt hvis du vil endre seteløsninger. Men frem til den får høyere seter, er sittekomforten for voksne passasjerer dårlig. I Voyager sitter du godt, men seteløsningen er langt fra like fleksibel som i Sintra. Går du derimot opp til Voyager SE Lux, kan du få seter i stedet for benk på den andre seteraden. Det gir bedre fleksibilitet og øker prisen til 368.000 kroner, ikke avskrekkende mye over Sintra.
Voyager er nemlig den mest tiltalende av de to og virker mest forseggjort når vi ser på detaljfinishen. Den har også en meget god pris, så får det heller være at Chrysler har skåret litt ned på utstyrsnivået. På det området må vår testbil se seg slått av Sintra. Men med 31.400 kroner prisforskjell er det også rom for litt forskjell i utstyrsnivået.
LES VIDERE:
- Priser og tekniske data