-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Chrysler Stratus 2.0 LE
Myke seter til tross, få biler kan by på tilsvarende plass for fem personer til så lav pris.
Først publisert i BIL 4 - 1999.
AutoStick er nå standard i kombinasjon med 2.0-motoren og prisen holder seg under 250.000 kroner, men metallic lakk betyr 4.900 kroner ekstra. Ellers er det ingen endringer fra forrige årsmodell, bortsett fra at grillen har fått en kosmetisk modernisering i retning av storebror 300M. Setene er myke, særlig forsetene, det legger man spesielt merke til hvis man kommer rett fra en tysk bil. Hvis man liker myke seter er dette selvfølgelig positivt, men etter vårt skjønn gir sitteputene liten stabilitet
sideveis.
AutoStic-systemet er en positiv opplevelse og byr på en fin kombinasjon av automatikk og mulighet for manuell gearing. Spesielt ved behov for motorbremsing i nedoverbakke samt ved sakte køkjøring, opplever vi at kjøringen blir smidigere med manuelt inngrep.To-literen under panseret får absolutt godkjent karakter for sin akselerasjonsevne. Støydempingen i Stratus er etterhvert blitt god, men på høye turtall er motorstøyen sjenerende.
Stratus er en stor bil, både utvendig og innvendig. Baksetepassasjerene har liten grunn til å klage på benplassen, men bagasjevolumet er ikke imponerende til en storbil å være. Det er for eksempel 60 liter mindre enn på den nye Seat Toledo og 90 liter mindre enn på Skoda Octavia.
CHRYSLER STRATUS 2.0 LE AUT.:
Motor: 4-sylindret rekkemotor med en overliggende kamaksel og 4 ventiler pr sylinder. 1.996 ccm. 98 kW (133 hk) v/5.850 o/min. 174 Nmv/4.950 o/min.
Transmisjon: Forhjulsdrift. 4-trinns automatisk gearkasse.
Bremser: Skiver foran og bak. ABS.
Dekk: 195/65VR15.
Mål: Lengde: 484,9 cm. Bredde: 177,0 cm. Høyde: 134,6 cm. Akselavstand: 263,4 cm. Sporvidde f/b: 151,1/150,6 cm.
Vekter: Egenvekt m/fører: 1.466 kg. Tillatt totalvekt: 1.865 kg.
Volum: Bagasjerom: 436 liter (VDA). Tank: 60 liter.
Aks. 0 - 100: 10,6 sek.
Toppfart: 205 km/t
Forbruk by: 1,22 l/mil
Forbruk landevei: 0,74 l/mil
Forbruk snitt: 0,92 l/mil
Pris: kr 249.900,-
Forbruk i følge 93/116/EU.