-
Stangeland Maskin AS:
Mekaniker Kjøretøyverksted
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Citroën gjør Revolte
Fremtiden står i fokus hos Citroën når de avduker Revolte i Frankfurt, en snerten og frekk hybrid-småbil.
Konseptbilen Revolte, som Citroën skriver REVOLTe, er ikke bare en dristig og elegant småbil, den oser av luksus og fremtidsrettet teknologi.
For å bruke Citroëns egne ord: - Med skinnende regnbuefarger, silkemyke tekstiler og sofistikerte materialer, befinner passasjerene seg i en feminin og elegant setting.
LES: Stadig nærmere 2CV
Konseptet er basert på et oppladbart hybrid drivverk. En konvensjonell forbrenningsmotor er kombinert med en elektrisk motor der begge er i stand til å drive bilen, og med mulighet for å bruke kun den elektriske motoren.
Batteripakken skjuler seg under baksetet, som egentlig er en elegant sofa.
Panseret på bilen er dekket med fotoceller som sørger for strøm til de elektroniske funksjonene for komfort i kupéen, også når bilen står stille.
Revolte er 3,68 meter lang, har dører som åpnes mot hverandre, og det er ingen midtstolpe i mellom dem.
I interiøret er det slutt på de vanlige materialene som plast og tre i tradisjonelle farger. Hovedmaterialene i Revolte består av vevet sort skinn, tykk karminrød velur og skinnende aluminium – neppe en kombinasjon som blir benyttet i en eventuell produksjonsutgave...
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT