-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Ami Buggy blir virkelig
Det kan virke som om den eneste forskjellen på Buggy-konseptet av AMI One og produksjonsbilen, er at det fulgte mange flere bilder med pressemeldingen på den sistnevnte. Derfor skal du få den igjen.
Det var ved juletider Citroën viste oss bilder og video av en ganske tøff utgave av AMI One. Ikke dører, canvas-tak, offroad-tendenser i form av litt grovere hjul, militær-preg over fargevalget.
Nå sier fabrikken at den skal i produksjon, men bare i femti eksemplarer og de femti heldige får den levert på døra.
A pro pos dør – den bilen vi får se nå får en slags dør, akkurat som på en skrapet Jeep. Bare en stang der hvor toppen av vanlig bildør vanligvis befinner seg.
Nå sier imidlertid importøren til BilNorge at de skal gjøre en presentasjon på denne utgaven også til høsten. Så det er kanskje noe vi ikke helt forstår her.
Først et begrenset opplag på 50 og deretter et nesten ubegrenset opplag?
Jeg hadde mye moro med den opprinnelige modellen da jeg hadde den noen uker i Oslo for et år siden. Men det er ikke til å komme fra at mopedspesifikasjoner er i veikeste laget.
80 km/t hadde vært ideelt, da hadde den sluppet å være bare sjarmerende, men kunne deltatt i vanlig trafikk på like vilkår.
Jeg håper virkelig Citroën har en oppgradert versjon i kulissene.
Ellers er det jo liksom ikke noe vits i Buggyen heller. Nesten ingen hester og nesten ingen rekkevidde gjør den jo ikke særlig egnet for hobbyvirksomhet.
Men på den annen side – den er jo et designikon, så dersom det er nok for deg: Gønn på!