-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
MyCar:
Innkjøper
Leken og luftig C-AirPlay
Det er en kompakt bybil Citroën benytter som trekkplaster på Bologna-utstillingen. Lys og luft står i sentrum på C-AirPlay.
Konseptbilen er en ren toseter som i tillegg har plass til litt bagasje. Bilens runde, myke former fremheves av den hvite lakken den er belagt med. Mye hvitt er det også i interiøret – en fin kontrast til det knallrøde som er benyttet i seter, på dashbord og på rattet. Setet er for øvrig en benk for to, neppe særlig praktisk hvis sjåføren er liten og passasjeren langbent.
C-AirPlay har en 110-hesters bensinmotor med Stop & Start teknologi og SensoDrive semiautomatisk gearkasse som styres via hendler bak rattet. Den er minimalistisk utstyrt og har kompakte mål med en lengde på 3,30m, en bredde på 1,68m og en høyde på 1,39m over en akselavstand på 2,23m.
Kabinen er lys takket være en høy frontrute som går over i et glasstak. I tillegg sitter det vinduer nederst i dørene mens kabinen får masse tilførsel av frisk luft gjennom store ventiler på dashbordet.
Nok en i rekken av Citroëns mange luftige drømmer.