-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Leken og luftig C-AirPlay
Det er en kompakt bybil Citroën benytter som trekkplaster på Bologna-utstillingen. Lys og luft står i sentrum på C-AirPlay.
Konseptbilen er en ren toseter som i tillegg har plass til litt bagasje. Bilens runde, myke former fremheves av den hvite lakken den er belagt med. Mye hvitt er det også i interiøret – en fin kontrast til det knallrøde som er benyttet i seter, på dashbord og på rattet. Setet er for øvrig en benk for to, neppe særlig praktisk hvis sjåføren er liten og passasjeren langbent.
C-AirPlay har en 110-hesters bensinmotor med Stop & Start teknologi og SensoDrive semiautomatisk gearkasse som styres via hendler bak rattet. Den er minimalistisk utstyrt og har kompakte mål med en lengde på 3,30m, en bredde på 1,68m og en høyde på 1,39m over en akselavstand på 2,23m.
Kabinen er lys takket være en høy frontrute som går over i et glasstak. I tillegg sitter det vinduer nederst i dørene mens kabinen får masse tilførsel av frisk luft gjennom store ventiler på dashbordet.
Nok en i rekken av Citroëns mange luftige drømmer.