-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
Hagen Bil AS:
Bilmekaniker/Servicetekniker
-
MyCar:
Innkjøper
Nye ansikter fra Mercedes
Mercedes benytter vinter og kulde til å hardteste kommende modeller. Her er to nykommere i det øvre sjiktet knipset i nordisk klima.
Vi har nylig blitt presentert for E-Klasse Cabriolet og Coupé som erstatter de tidligere CLK-modellene.
LES: Her er E-Klasse Cabriolet
SE OGSÅ: E-Klasse Coupé
Nå gjør Mercedes en tilsvarende operasjon med sin store CL Coupé. Samtidig som modellen får en facelift, endrer den navn til S-Klasse Coupé – ganske logisk siden den deler plattform og en rekke komponenter med luksuslimousinen.
LES: Vårt førsteinntrykk av S 400 Hybrid
Blant synlige tegn er at også denne modellen får LED kjørelys og baklykter, og trolig vil den også, som nye Audi A8, tilbys med LED hovedlys.
Vi skimter også en ny støtfanger og en grill med bare én tverrstripe for å gi plass til en godt synlig stjerne i senter.
Mer pulver, mindre utslipp
AMG lover at deres toppmodell blir kraftigere enn dagens tilsvarende CL-utgave. Samtidig skal forbruket reduseres på hele modellrekken gjennom mer effektiv forbrenning og mer bruk av komposittmaterialer med lavere vekt.
S-Klasse Coupé dukker trolig opp på en av de store bilutstillingene i 2010, kanskje allerede i Genève i mars.
TEST: Massasje og høy sigarføring
En ny ML ligger mye lenger frem i tid, her snakker vi lansering først høsten 2011. I størrelse og form blir den nye modellen neppe veldig ulik dagens populære SUV. Men Mercedes satser mye på å få ned vekten for å oppnå forbruk og utslipp som tilfredsstiller stadig strengere krav.
Drivlinjene blir modifiserte utgaver av dagens, med høyere effekt og lavere utslipp. Og sannsynligheten er stor for at Stuttgart har klar en konkurransedyktig hybrid innen nye ML skal på markedet om et par år.