-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Åpen Colt – neppe siste runde
Minst tre ganger tidligere har vi omtalt den kommende Colt coupé-cabriolet. Men siden det snart er et år siden sist gang, lar vi oss lure til å skrive noen linjer til. For PR-folkene hos Mitsubishi er flinke til å sjarmere.
Det de forteller oss denne gangen er at bilen nå endelig skal debutere i sin endelige form. På tross av relativt beskjedne ytre mål, har den en akselavstand på 2,5 meter – den samme som i de øvrige Colt-modellene. Dermed har Mitsubishi i samarbeid med italienske Pininfarina designet noe de drister seg til å kalle en 2+2. (Vi venter med å underskrive på dette utsagnet til vi har prøvesittet baksetet i Genève om noen uker.)
Italia - Nederland
Produksjonen skal foregå hos Pininfarina basert egenproduserte detaljer, som for eksempel takløsningen, og deler hentet fra samlebåndet hos NedCar i Nederland. Det er også italienerne som sørger for at konstruksjonen blir stabil nok, enten du kjører åpent eller lukket.
Motorene er de samme som i øvrige Colter, og du kan i alle fall velge mellom to alternative 1,5-litere, en normalt pustende 109-hester og en turbomatet 150-hester – den samme som sitter i Colt CZT. Sistnevnte byr på 202 km/t toppfart og en aks til 100 på 8,4 sekunder.
Europa-lansering skjer i andre kvartal. Du hører fra oss igjen når norske priser foreligger og sikkert også etter at vi har kjørt bilen de første kilometrene på vei. Hva vi synes om de øvrige Colt-modellene, kan du lese under tester og prøvekjøringer.