-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Åpen Colt – neppe siste runde
Minst tre ganger tidligere har vi omtalt den kommende Colt coupé-cabriolet. Men siden det snart er et år siden sist gang, lar vi oss lure til å skrive noen linjer til. For PR-folkene hos Mitsubishi er flinke til å sjarmere.
Det de forteller oss denne gangen er at bilen nå endelig skal debutere i sin endelige form. På tross av relativt beskjedne ytre mål, har den en akselavstand på 2,5 meter – den samme som i de øvrige Colt-modellene. Dermed har Mitsubishi i samarbeid med italienske Pininfarina designet noe de drister seg til å kalle en 2+2. (Vi venter med å underskrive på dette utsagnet til vi har prøvesittet baksetet i Genève om noen uker.)
Italia - Nederland
Produksjonen skal foregå hos Pininfarina basert egenproduserte detaljer, som for eksempel takløsningen, og deler hentet fra samlebåndet hos NedCar i Nederland. Det er også italienerne som sørger for at konstruksjonen blir stabil nok, enten du kjører åpent eller lukket.
Motorene er de samme som i øvrige Colter, og du kan i alle fall velge mellom to alternative 1,5-litere, en normalt pustende 109-hester og en turbomatet 150-hester – den samme som sitter i Colt CZT. Sistnevnte byr på 202 km/t toppfart og en aks til 100 på 8,4 sekunder.
Europa-lansering skjer i andre kvartal. Du hører fra oss igjen når norske priser foreligger og sikkert også etter at vi har kjørt bilen de første kilometrene på vei. Hva vi synes om de øvrige Colt-modellene, kan du lese under tester og prøvekjøringer.