-
Bilkonsulent/Plassjef
Autoringen Bergen AS
-
Takstansvarlig / Skadekoordinator
Møller Bil Romerike AS
-
Mekaniker
Bertel O. Steen Jessheim AS
-
Mercedes-Benz mekaniker
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
Mitsubishi Colt CZ3: Småfrekk 3-dørs
Den nye Coltens 3-dørsutgave skal trekke unge bilkunder. Pastell-interiør og fleksibelt baksete er lokkematen.

Først publisert i BIL 9 - 2005.
Til å være en tredørs småbil er innredningen svært så fleksibel. Bakseteryggen, som er delt 60/40, kan legges ned hver for seg. Hele baksetet skyves 15 cm i lengderetningen avhengig av om du vil prioritere bagasje- eller benplass. Dessuten kan baksetet foldes sammen og vippes opp bak forseteryggene. Da får du i praksis én kubikkmeter lasterom med flatt gulv.
I forhold til femdørs Colt har tredørsutgaven en friskere og frekkere design, spesielt bak hvor baklysene er liggende i stedet for stående. Samtidig som Mitsubishi har fjernet to dører, har de kuttet seks centimeter av karosseriet i lengden og tre centimeter i høyden, og gitt sidevinduene en annen form.
Innvendig finner vi det samme interiøret som i femdørs, nemlig de gjennomskinnelige pastellfargede detaljene på dashbord og midtkonsoll – blåtoner i dagslys og lysegrønt i mørket. Styringen av radiokanaler og volum skjer med knapper på baksiden av rattet.
Vi har kjørt sprekere 1,3-litere enn den som sitter i CZ3, men den har ingen problemer med å følge trafikkens normale tempo. På motorveien må du regne med noe støy både fra motoren og hjulene. Hvis kjapp akselerasjon står på ønskelisten må du legge på 75.000 kroner for å få CZT-logoen på bakluka. 1,5-literen i turboutgaven byr på 150 hester.
Mitsubishi Colt CZ3 Instyle:
Pris: kr. 185.900,-
Motor: 4-sylindret rekkemotor. 1332 ccm. 70 kW (95 hk) v/6000 o/min. 125 Nm v/4000 o/min.
Mål og vekt: LxBxH: 381 x 170 x 152 cm. Akselavstand: 250 cm. Egenvekt m/fører: 1030 kg. Tillatt totalvekt: 1435 kg.
Dekk: 195/50R15.
Bagasjerom: 220 liter (VDA).
Tankvolum: 47 liter.
Aks. 0 - 100 km/t: 11,0 sek
Toppfart: 180 km/t
Forbruk blandet kjøring: 0,60 l/mil
CO2-utslipp: 143 g/km