-
Mekaniker
Bertel O. Steen Jessheim AS
-
Mercedes-Benz mekaniker
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS

Klassisk oppskrift
Barchetta-tanker hos Nissan
Barchetta er det navnet italienerne bruker på de aller magreste toseterne sine. «Liten båt» betyr det, og når du ser de små bilene som lyder navnet, forstår du hvorfor.
Også Nissans nyeste konseptbil har forstått poenget. Den er så mager at du kan se gjennom den: der grillen pleier være, er det bare en stor lufteåpning som ender i en tilsvarende åpning oppe på panseret.
Aerodynamikk eller for tørking av finere klesvask?
Lys-tricks
Hjulene er utstyrt med optiske lys-tricks – når de tennes ser det ut som om hjulene ikke har noe nav – men er åpne tvers gjennom. Baklyset har også fått en annerledes 3D-virkning der det ser ut som en planke som henger i løse luften.
Bilen ble egentlig vist for et par år siden i ren digital versjon, sammen med bl.a. en pickup og en crossover.
Det er egentlig lettere å ta den alvorlig nå, som den er bygget. Selv om det ikke er gitt noen tekniske data, er det lett å se for seg at noe så kompakt og lett blir bygget slik at ord som kjøreglede og kjøreegenskaper får en viss betydning igjen.
Widescreen
Det er også lett å se for seg at det bygges en skjerm i hele bilens bredde, i stedet for dashbord, slik at det også blir god plass til gaming på fritiden.
Det finnes et pedalsett og et slags ratt i denne bilen, men det er ikke autonomi som dominerer her.
Tvert imot, nesten.
Nissan sier at de ønsker å gi «åpent»-begrepet et helt nytt innhold, og at bilen skal by på en ny kjøreopplevelse «med stabilitet og komfort, tight handling og et minimum av krengning».
Det er kjent at Nissan planlegger en batterielektrisk utgave av GT-R, men det ser ut til at denne befinner seg mange etasjer under den.
Da denne opprinnelig ble vist digitalt i 2021, var det under motto: «Nissan Ambition 2030».
Vi kan jo håpe.