-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Honda CR-V:
Sjette generasjon blir hybrid
Når Honda nå lanserer en nye generasjon av sin populære SUV, fokuserer de på hybride løsninger. Dessverre er det i seneste laget for Norge.
Honda CR-V var blant de første familie-SUV-er og har solgt bra over hele verden – inklusiv i Norge. Men det er noen år siden den var på høyden hos oss, og en ny generasjon får det ikke enkelt i et nybilmarked hvor elbilene utgjør godt over 80 prosent.
Nye CR-V tilbys som «selvladende» hybrid med firehjulsdrift og som ladbar hybrid med drift på forhjulene. Sistnevnte får elektrisk rekkevidde på inntil 82 kilometer. Begge har en toliters bensinmotor i kombinasjon med elmotor.
En avansert sikkerhetspakke og kvalitetsmaterialer i interiøret er argumenter Honda fremhever som usp-er i nykommeren.
Foreløpig er det sparsomt med tekniske detaljer, så vi får vente på mer informasjon nærmere lanseringen.
Hittil i år er det ifølge OFV registrert 101 nye Honda i Norge, hvorav CR-V utgjør nøyaktig to håndfuller.