-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Honda CR-V:
Sjette generasjon blir hybrid
Når Honda nå lanserer en nye generasjon av sin populære SUV, fokuserer de på hybride løsninger. Dessverre er det i seneste laget for Norge.
Honda CR-V var blant de første familie-SUV-er og har solgt bra over hele verden – inklusiv i Norge. Men det er noen år siden den var på høyden hos oss, og en ny generasjon får det ikke enkelt i et nybilmarked hvor elbilene utgjør godt over 80 prosent.
Nye CR-V tilbys som «selvladende» hybrid med firehjulsdrift og som ladbar hybrid med drift på forhjulene. Sistnevnte får elektrisk rekkevidde på inntil 82 kilometer. Begge har en toliters bensinmotor i kombinasjon med elmotor.
En avansert sikkerhetspakke og kvalitetsmaterialer i interiøret er argumenter Honda fremhever som usp-er i nykommeren.
Foreløpig er det sparsomt med tekniske detaljer, så vi får vente på mer informasjon nærmere lanseringen.
Hittil i år er det ifølge OFV registrert 101 nye Honda i Norge, hvorav CR-V utgjør nøyaktig to håndfuller.