-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny Honda CR-V på vei mot Europa
Skritt for skritt nærmer femte generasjon CR-V seg Europa. Nå er den lansert i Australia, og dermed kan vi røpe flere detaljer.
Allerede i oktober 2016 viste vi de første bildene av en flunkende ny CR-V i amerikansk utgave. Der har bilen vært på markedet i over et halvt år, men fortsatt må vi vente til 2018 før den kommer til Europa og Norge.
Nå står imidlertid Australia for tur – der lanseres bilen i disse dager.
Den australske utgaven har bare ett motoralternativ – en 1,5-liters turbo bensinmotor med 190 hestekrefter.
Denne får vi trolig også se i den europeiske utgaven, sammen med den velkjente 1,6-liters dieselmotoren som i dagens CR-V har 160 hk.
CVT automatgir er standard i den australske versjonen, mens vi trolig kan velge mellom CVT eller manuell kasse for de som måtte foretrekke det.
Den tilbys med drift på bare forhjulene eller i alle fire hjørner, og her kommer en annen nyhet – utgaven med forhjulsdrift kan leveres med syv seter. Det gjelder dessverre ikke AWD-utgaven som nok er mest aktuell i Norge.
CR-V har tronet på toppen av den globale SUV-tronen, så det er liten tvil om at dette er en viktig modell for Honda som er Japans nest største bilprodusent etter Toyota.
I Norge er Honda-salget meget beskjedent – hittil i år er det ifølge OFV kun registrert 704 nye Hondaer, hvorav CR-V er bestselgeren med 219 eksemplarer. Det er en meget beskjeden del av SUV-segmentet som toppes av Toyota RAV4 med 2669 biler.