-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny Honda CR-V på vei mot Europa
Skritt for skritt nærmer femte generasjon CR-V seg Europa. Nå er den lansert i Australia, og dermed kan vi røpe flere detaljer.
Allerede i oktober 2016 viste vi de første bildene av en flunkende ny CR-V i amerikansk utgave. Der har bilen vært på markedet i over et halvt år, men fortsatt må vi vente til 2018 før den kommer til Europa og Norge.
Nå står imidlertid Australia for tur – der lanseres bilen i disse dager.
Den australske utgaven har bare ett motoralternativ – en 1,5-liters turbo bensinmotor med 190 hestekrefter.
Denne får vi trolig også se i den europeiske utgaven, sammen med den velkjente 1,6-liters dieselmotoren som i dagens CR-V har 160 hk.
CVT automatgir er standard i den australske versjonen, mens vi trolig kan velge mellom CVT eller manuell kasse for de som måtte foretrekke det.
Den tilbys med drift på bare forhjulene eller i alle fire hjørner, og her kommer en annen nyhet – utgaven med forhjulsdrift kan leveres med syv seter. Det gjelder dessverre ikke AWD-utgaven som nok er mest aktuell i Norge.
CR-V har tronet på toppen av den globale SUV-tronen, så det er liten tvil om at dette er en viktig modell for Honda som er Japans nest største bilprodusent etter Toyota.
I Norge er Honda-salget meget beskjedent – hittil i år er det ifølge OFV kun registrert 704 nye Hondaer, hvorav CR-V er bestselgeren med 219 eksemplarer. Det er en meget beskjeden del av SUV-segmentet som toppes av Toyota RAV4 med 2669 biler.