-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Det beste dekket, til lavere pris
Dekkprodusentene opererer med en mengde produktnavn. Continental har alene fem merker på markedet – Barum, Continental, Gislaved, Semperit og Uniroyal. To av merkene er premium for vinterdekk – Continental og Gislaved.

I nesten alle tester kommer dekkene av merkene Continental og Gislaved ut med det samme resultatet. Kanskje ikke så rart, for mens Continental er markedsleder i Norge har Gislaved den samme posisjonen i Sverige. Det er også et av de mest solgte vinterdekkene i Russland.
Denne vinteren lanserer Gislaved et nytt piggdekk – Nord Frost 5. Det erstatter tidligere Nord Frost 2 og 3 som har kommet best ut i en rekke dekktester.
Ingen kan forresten si hva som er skjedd med Nord Frost 4 - for enten er det noen som ikke kan telle, eller så ble det ikke satt i produksjon. Men nå er Nord Frost 5 ute med nytt mønster, med helt ny gummiblanding og med briljantpigger.
Sammenligner man det nye Gislaved-dekket med det piggdekk Continental lanserte i fjor vinter – Conti Winter Viking II, er det minimale forskjeller. Ekspertene i Continental-gruppen kan ikke beskrive forskjellene og innrømmer at de to dekkene har de samme egenskapene.
Men på ett felt er det forskjell – på pris. Mens Gislaved-dekket koster mest i Sverige, koster det minst i Norge. Det handler om merkebygging og profil.
Continental kjører fram ett toppmerke i alle land. Og det betyr at i Norge er Gislaved-dekkene mye billigere enn de samme dekkene med Continental-navn. Det kan dreie seg om nesten en tusenlapp for fire dekk.