-
Møller Bilskolen:
Instruktør
-
Møller Bil Orkdal:
Klargjører
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Bilia JLR Import Norway:
Warranty specialist, Bilia JLR
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Motor-Trade AS:
Takstmann / Bruktbilkoordinator, Trondheim
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder og Verkstedsupport
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
OFV:
Leder for kjøretøydata
-
Møller Bil:
Junior Business Controller
-
Møller Bil Jessheim:
Markedssjef Volkswagen personbil
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Helios:
Salgs- og supportmedarbeidere
-
Toyota Sotra AS:
Salgskonsulent
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
Svalbard Auto AS:
Mekaniker for personbil
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Luksuriøs Hyundai
I dag har Hyundai presentert sin nye luksuslimousine. Med Genesis tar de opp kampen mot vesentlig dyrere konkurrenter.
Mens Hyundai forlanger fra 30.000 dollar for en Genesis, forteller de at du må bla opp 60.000 for en tilsvarende bil hos konkurrentene. Og det hele ser og høres forlokkende ut når de snakker om sitt nye flaggskip med bakhjulsdrift og kraftige V-motorer.
V6-motorene er på 3,3 og 3,6 liter og yter henholdsvis 268 og 289 hk. Men skal du virkelig flotte deg velger du den topp moderne 4,6-liters Tau V8-maskinen som byr på 368 hk i kombinasjon med 6-trinns ZF Shiftronic automatkasse.
Tøft beite
Null til hundre skal kunne foretas på rundt seks sekunder med denne kombinasjonen som i følge Hyundai byr på flere hester og mer moment enn vesentlig dyrere biler som Lexus GS450, BMW 750i, Audi A8 og Infiniti M45. Uansett konkurrent har Hyundai V8 flere hester per liter slagvolum.
Hyundai er ikke snaue når de velger sine utfordrere: - Selv om Genesis vil konkurrere med biler som Chrysler 300 og Pontiac G8 på pris, har våre benchmarks vært Mercedes E-Klasse, BMW 5-serie, Infiniti M og Lexus GS, sier visepresident John Krafcik og legger til at Genesis er en potent kombinasjon av ytelser og luksus som virkelig gir value for money.
Påkostet
På sikkerhetsfronten er Genesis godt utstyrt med ESC stabilitetskontroll, 8 kollisjonsputer og elektronisk aktive nakkestøtter som standard. Sistnevnte hevder Hyundai å være de første til å tilby som standard.
Bilen påstås å ha en avansert og påkostet hjulopphengning i alle fire hjørner og er i følge Hyundai den mest avanserte modellen de noensinne har bygget.
Lydanlegget fra Lexicon har Logic 7 teknologi og tilbys eksklusivt i Rolls-Royce Phantom, og nå altså Hyundai Genesis. Instrumentpanelet har innslag av edeltre og selvsagt er bilen kompatibel for Bluetooth og har USB/iPod-innganger. Som tilleggsutstyr får du et avansert navigasjonsanlegg med ryggekamera og 8-tommers skjerm.
Velg fritt
Tilgjengelig utstyr på luksusfronten kan også inkludere skinnseter med varme og kjøling, automatisk defroster og fuktighetssensor samt regnsensor, UV-reflekterende ratt, elektronisk parkeringsbrems, automatiske solskjermer, adaptive lykter og nøkkelfri adkomst med start/stopp-knapp.
For at du skal føle deg trygg når du velger en Genesis tilbyr Hyundai bilen med Advantage - Amerikas beste garanti. 5 år / 60.000 miles bumper to bumper samt 10 år / 100.000 miles begrenset garanti på drivlinjen. Kundene får 24-timers veiservice inkludert i garantien de fem første årene.
Salget starter i Korea nå og bilen lanseres i USA hvor Hyundai har 780 forhandlere til sommeren. Planer for Europa sies det foreløpig ikke noe om.