-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Luksuriøs Hyundai
I dag har Hyundai presentert sin nye luksuslimousine. Med Genesis tar de opp kampen mot vesentlig dyrere konkurrenter.
Mens Hyundai forlanger fra 30.000 dollar for en Genesis, forteller de at du må bla opp 60.000 for en tilsvarende bil hos konkurrentene. Og det hele ser og høres forlokkende ut når de snakker om sitt nye flaggskip med bakhjulsdrift og kraftige V-motorer.
V6-motorene er på 3,3 og 3,6 liter og yter henholdsvis 268 og 289 hk. Men skal du virkelig flotte deg velger du den topp moderne 4,6-liters Tau V8-maskinen som byr på 368 hk i kombinasjon med 6-trinns ZF Shiftronic automatkasse.
Tøft beite
Null til hundre skal kunne foretas på rundt seks sekunder med denne kombinasjonen som i følge Hyundai byr på flere hester og mer moment enn vesentlig dyrere biler som Lexus GS450, BMW 750i, Audi A8 og Infiniti M45. Uansett konkurrent har Hyundai V8 flere hester per liter slagvolum.
Hyundai er ikke snaue når de velger sine utfordrere: - Selv om Genesis vil konkurrere med biler som Chrysler 300 og Pontiac G8 på pris, har våre benchmarks vært Mercedes E-Klasse, BMW 5-serie, Infiniti M og Lexus GS, sier visepresident John Krafcik og legger til at Genesis er en potent kombinasjon av ytelser og luksus som virkelig gir value for money.
Påkostet
På sikkerhetsfronten er Genesis godt utstyrt med ESC stabilitetskontroll, 8 kollisjonsputer og elektronisk aktive nakkestøtter som standard. Sistnevnte hevder Hyundai å være de første til å tilby som standard.
Bilen påstås å ha en avansert og påkostet hjulopphengning i alle fire hjørner og er i følge Hyundai den mest avanserte modellen de noensinne har bygget.
Lydanlegget fra Lexicon har Logic 7 teknologi og tilbys eksklusivt i Rolls-Royce Phantom, og nå altså Hyundai Genesis. Instrumentpanelet har innslag av edeltre og selvsagt er bilen kompatibel for Bluetooth og har USB/iPod-innganger. Som tilleggsutstyr får du et avansert navigasjonsanlegg med ryggekamera og 8-tommers skjerm.
Velg fritt
Tilgjengelig utstyr på luksusfronten kan også inkludere skinnseter med varme og kjøling, automatisk defroster og fuktighetssensor samt regnsensor, UV-reflekterende ratt, elektronisk parkeringsbrems, automatiske solskjermer, adaptive lykter og nøkkelfri adkomst med start/stopp-knapp.
For at du skal føle deg trygg når du velger en Genesis tilbyr Hyundai bilen med Advantage - Amerikas beste garanti. 5 år / 60.000 miles bumper to bumper samt 10 år / 100.000 miles begrenset garanti på drivlinjen. Kundene får 24-timers veiservice inkludert i garantien de fem første årene.
Salget starter i Korea nå og bilen lanseres i USA hvor Hyundai har 780 forhandlere til sommeren. Planer for Europa sies det foreløpig ikke noe om.