-
Bruktbilselger
Møller Bil AS
-
Servicetekniker med salgsteft
Flex1one AS
-
Driftsansvarlig
Atracco Agder
-
Selger
Renault Trucks
-
Bilkontrollør
NAF Senter Sandvika
-
Direktør
Bilimportørenes Landsforening
-
Biltester
NAF Senter Mosjøen
-
Bilkontrollør
NAF Senter Levanger
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Senterleder
NAF Senter Kongsberg
-
Kundemottaker
NAF Senter Oslo
-
Kundemottaker
NAF Senter Hamar
-
Dekkmontør/Hjulutruster
DekkCenteret Oslo AS
-
Bilselger brukt/pre-owned
Formula Automobile Norge AS
-
Delemedarbeider
Nellemann Machinery AS
-
Servicemarkedssjef
Nellemann Machinery AS
-
Tekniker Bentley
XPND Automotive AS
-
Bilselger
Berg Auto AS
-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS












































































Land Rovers baby
I Detroit viste Land Rover at de vil tiltrekke seg enda flere kunder ved å lansere en modell som størrelsesmessig befinner seg under Freelander.
De første bildene av den nye lille Land Roveren som går under navnet LRX, lakk ut på nett fire dager før de ble offisielle. Bilen som ble vist i Detroit er en kompakt crosscoupé.
I følge Land Rovers internasjonale markedssjef er dette ”merkets fremtid”.
Designet av LRX skal vise hvor alvorlig Land Rover tar oppgaven med å bygge fornuftige og effektive biler for fremtiden, mens de fremdeles byr på alle de egenskapene som kundene forventer.
Stilen på den nye Land Roveren viser en annerledes designretning, men merkeidentiteten ivaretas av grillens design, mørke dørstolper, en flytende taklinje og det McGovern kaller for ”visuell robusthet”. Bilen skal se tøff og robust ut også når det står stille på en parkeringsplass.
Også innvendig har man benyttet seg av materialer som skal vise at man tenker miljø. Skinnet er farget med naturfarger og andre materialer skal være lette å resirkulere.
Selv om bilen ser stor ut, er den faktisk 1 centimter kortere og 25 centimeter lavere enn dagens Freelander. Imidlertid kommer LRX til å dele motorer med storebror, og bygger også på samme chassis og hjuloppheng.
Land Rover har jobbet videre med sitt firehjulstrekksystem ”Terrain Response” som sørger for at dette er en bil som kommer seg frem også utenfor vanlige veier.
For ytterligere å gi bilen et miljøvennlig image kommer den til å bli levert med et stopp-start-system, og lenger ut i produksjonen vil vi helt sikkert se både hybrid og andre løsninger for LRX.