-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
A-Bat fra Toyota
Det nærmer seg Detroit-utstilling, og selvsagt har Toyota med seg nye fristelser for det amerikanske publikum. A-Bat er en prototyp som inneholder spennende elementer.
Pickup er en biltype amerikanere flest elsker, og selv om denne har beskjedne ytre mål, har den en del overraskelser å by på. Passasjeravdelingen er utstyrt med to dører og sitteplass for fire. Hva den mangler er den tradisjonelle B-stolpen mellom dørene, og dette gjør det enklere for både passasjerer og gjenstander å komme seg inn og ut av bilen.
Bilens ytre mål er 460 x 189 x 162 cm (LxBxH) – kompakte mål i amerikansk sammenheng. Akselavstanden måler 285 cm mens lasteplanet har en lengde på 122 cm.
Legger du ned baklemmen øker denne til 182 cm og åpner du i tillegg en spesiell luke og bruker baksetet som bagasjerom, øker det hele til 244 cm. Dermed kan du for eksempel få med deg en standard sponplate hjem fra byggmarkedet eller det du måtte ønske av sportsutstyr.
A-Bat har som Prius en hybrid drivlinje med kombinasjonen bensin- og el-motor. Den er designet ved Calty Design og Research inc. i Califoria – Toyotas eget studio.