-
Bilkonsulent/Plassjef
Autoringen Bergen AS
-
Takstansvarlig / Skadekoordinator
Møller Bil Romerike AS
-
Mekaniker
Bertel O. Steen Jessheim AS
-
Mercedes-Benz mekaniker
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
Mazda fortsetter å rotere
I Tokyo har Mazda hatt sin lokale årsavslutning-pressekonferanse. Der fikk de fremmøtte se en skisse av en sports-saloon som Mazda-sjefen karakteriserte som enda et skritt nærmere produksjon.

At den også var utstyrt med en rotasjonsmotor, Mazdas personlige utvikling av den opprinnelige Wankelmotoren, gjorde den ikke mindre spennende.
På årets siste Mazda-pressekonferanse kunne Mark Fields, Mazdas Ford-innsatte president, fortelle de fremmøtte at den 9. januar skulle de dra lakenet av den nye RX Evolv-prototypen, som er enda et skritt nærmere produksjon.
Den skal ha samme hk-tall som dagens turboladede rotasjonsmotorer derfra, men siden motorkonstruktørene nå har utviklet en ny generasjon RENESIS-rotasjonsmotorer, får man disse hestene med meget lavere utslipp, og med sterkt redusert forbruk.
Fields avsluttet med et tilbud som er vanskelig å avslå: Jeg kommer selv til å være til stede ved avdukningen av bilen på Detroit-utstillingen, og håper mange av dere vil komme dit og ta del i vår begeistring.
Stort skisse av Mazda RX Evolv prototype
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no