-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ridgeline: Hondas store truck
Det er masse vi ikke vet om Honda. Vi vet for eksempel ikke Pilot eller MDX eller Element, men disse har vært med på å hjelpe Honda til deres niende årsrekord på rad. Og nå har de presentert Ridgeline, som skal sikre dem et tiende år med salgsrekord.
Honda er ikke ny når det gjelder US-type trucks – de solgte en halv million av dem i fjor. Men de har ikke hatt noen pickup truck. Nå er den her. Konseptet ble vist i Detroit i fjor, og på SEMA-messen i Las Vegas for noen måneder siden, slapp Honda både navnet og nøyaktige informasjonen om den nye 2005-modellen. Og i Detroit sto den.
Den har en fem-seters kabin og et fem fot langt plan. Den har ikke Avalanche-løsningen med en dør mellom kabin og plan, men til gjengjeld setter den åpenbart nye rekorder i utnyttelse av innendørs-volumet. Under baksetet er det for eksempel et låsbart lastevolum stor nok til å holde tre golfbager. Baksetene kan du ellers hekte opp til veggen, da får du inn sykler nok til de passasjerene det fremdeles er plass til. Baklemmen kan både svinge sideveis, eller droppes, og bilen er godkjent for å taue
I motsetning til sine amerikanske konkurrenter byr ikke Ridgeline på V8-motorer, og det er selvfølgelig mulig de må gjøre som Volvo før eller siden, og finne en passende maskin. Men foreløpig er det
Bilen skal bygges i Ontario, der de også bygger Pilot, men det er ikke fordi de to modellene deler noe som helst. Ridgeline er så ny, forteller Honda, at 93 prosent av delene (inklusiv drivlinjen) er unike for denne modellen. Den skal ut i butikkene fra mars.